۲۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۰
کد خبر: ۴۹۱۰۶۲
برای دومین سال متوالی؛

جشنواره‌ ملی نماز در فضای مجازی به میزبانی استان چهارمحال و بختیاری برگزار می شود

دبیر ستاد اقامه نماز چهارمحال و بختیاری گفت: جشنواره‌ ملی نماز در فضای مجازی برای دومین سال متوالی در استان برگزار می ‌شود.
حجت ‌الاسلام محمد کریمی، دبیر ستاد اقامه نماز چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، حجت الاسلام محمد کریمی، دبیر ستاد اقامه نماز چهارمحال و بختیاری، شامگاه چهارشنبه 23 فروردین ماه، در نشست ستاد اقامه نماز این استان که به میزبانی دفتر امام جمعه شهرکرد برگزار شد، اظهار کرد: وظیفه اصلی ما پیگیری دغدغه‌ها و فرمایشات رهبر معظم انقلاب درباره فضای مجازی است که در همین راستا اقدام به برپایی جشنواره نماز در فضای مجازی کردیم که حدود 5 هزار نفر در بخش وبلاگ ‌نویسی در این جشنواره شرکت نمودند.

وی با اشاره به برگزاری جشنواره نماز در فضای مجازی در سال گذشته، ادامه داد: وبلاگ ‌نویسی در فضای مجازی در دو بخش عمومی و تخصصی انجام شد و در حال حاضر ۲ هزار اثر تخصصی در بخش وبلاگ ‌نویسی با موضوع نماز در استان چهارمحال و بختیاری داریم که یک منبع بسیار خوب در این حوزه است.

رییس ستاد اقامه نماز استان چهارمحال و بختیاری از سایر اقدامات در فضای مجازی خبر داد و افزود: جشنواره‌ ملی نماز در فضای مجازی برای دومین سال متوالی در استان برگزار می ‌شود که محصولات تولیدی با موضوعات کانال تلگرامی با موضوع نماز، استیکر با موضوع نماز، آلبوم‌های تصویری و وبلاگ به این جشنواره ارسال شده است که در مرحله داوری از سوی مرکز رسانه‌های وزارت ارشاد است.

حجت الاسلام کریمی با تشریح برنامه‌های امسال در حوزه نماز، بیان کرد: چندین برنامه با موضوع طرح سفیران صبح برای کلیه مساجد، گفتمان خانواده مطهر در سطح مدارس استان، برگزاری نشستهای تخصصی برای دانش ‌آموزان، اولیا و دانشجویان پیش‌ بینی شده است.

وی با تأکید بر اجرای گسترده برنامه‌ها نسبت به سالهای گذشته، خاطرنشان کرد: مسابقه سراسری کتابخوانی نماز ویژه تمام اقشار و رده‌های سنی در استان چهارمحال و بختیاری اجرا می ‌شود.

دبیر ستاد اقامه نماز چهارمحال و بختیاری از اجرای طرح سلامت معنوی در بیمارستانهای استان چهارمحال و بختیاری خبر داد و افزود: کارگاه‌های سلامت معنوی، آموزش احکام نماز بیماران در بیمارستان‌های استان در راستای طرح سلامت معنوی برگزار می ‌شود.

این مقام مسؤول در ادامه گفت: از برنامه‌هایی که به شکل ویژه با همکاری معاون سیاسی و امنیتی استاندار در حال پیگیری است، دوره آموزش توانمند‌سازی نماز ویژه مدیران ادارات است که این برنامه جز توافقات وزارت کشور و ستاد اقامه نماز کشور است.

وی در پایان تصریح کرد: نظارت بر اقامه نماز دستگاه‌های اجرایی استان، نظارت بر نمازخانه‌ها و مساجد محورهای مواصلاتی استان‌، طرح یاوران نماز در مناطق عشایری و دوره توانمندسازی معلمان دوره سوم ابتدایی مدارس دخترانه جزء دیگر برنامه‌های این ستاد است./9457/۲۰۲/ب2

ارسال نظرات