۲۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۱
کد خبر: ۴۹۱۱۵۶
مدیر مدرسه امام جعفرصادق الوان خبر داد؛

اعلام آمادگی برای پذیرش ۲۰ طلبه در سال تحصیلی جدید

مدیر مدرسه امام جعفرصادق(ع) الوان از پذیرش ۲۰ طلبه در سال تحصیلی جدید و با اولویت طلبه انقلابی خبر داد.
حوزه

حجت الاسلام احمد کعب عمیر، مدیر مدرسه امام جعفرصادق(ع) الوان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به حضور طلبه های پایه اول تا سوم در مراسم معنوی اعتکاف ابراز داشت: بسیاری از مبلغان مدرسه به مساجد برگزار کننده اعتکاف اعزام و فعالیت های تبلیغی را انجام می دهند.

مدیر مدرسه امام جعفرصادق(ع) الوان، در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به پذیرش حوزه های علمیه برای سال تحصیلی جدید اظهار داشت: این مدرسه آمادگی خود را برای پذیرش 20 متقاضی به مرکز مدیریت اعلام کرده است که در این زمینه داوطلبان بسیاری به صورت حضوری و با مراجعه به سایت حوزه های علمیه مراحل نام نویسی را سپری کردند.

وی با بیان اینکه آزمون ورودی حوزه های علمیه فردا برای طلبه های متقاضی برگزار می شود، خاطرنشان کرد: نخستین ملاک ما برای جذب طلبه توجه به انقلابی گری و انقلابی بودن است تا در این زمینه مطالبات رهبری در زمینه حوزه و طلبه انقلابی را تحقق بخشیم.

حجت الاسلام کعب عمیر با بیان اینکه پذیرش از میان فعالان فرهنگی مساجد و دانش آموزان صورت خواهد گرفت، افزود: زمان پذیرش تا 20 فروردین تمدید شد و براین اساس از میان متقاضیان دارای مقطع سیکل و دیپلم به صورت یکسان پذیرش خواهیم کرد و در غیر این صورت پذیرش از میان داوطلبانی صورت خواهد گرفت که مدرک تحصیلی یکسانی داشته باشند.

وی در پایان با اشاره به اینکه طلبه به عنوان هادی، رهبر و پیشوای جامعه باید از فعالیت های فرهنگی و امور جامعه خود آگاه باشد، گفت: امیدواریم در طرح تحول جدید که در برخی حوزه ها به صورت آزمایشی اجرا می شود، نواقص به طور کامل رفع شود./303/9456/ب1

ارسال نظرات