۲۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۶
کد خبر: ۴۹۱۱۶۱
با عنوان «بانگ بیداری»؛

نخستین جشنواره موسیقی انقلاب اسلامی برگزار می شود

نخستین جشنواره مردمی موسیقی انقلاب اسلامی خوزستان تحت عنوان «بانگ بیداری» با حضور شاعران انقلابی در اهواز برگزار می‌شود.
 نخستین جشنواره موسیقی انقلاب اسلامی «بانگ بیداری»

به گزارش خبرگزاری رسا در اهواز، نخستین جشنواره استانی انقلاب اسلامی در زمینه موسیقی انقلاب اسلامی تحت نام «بانگ بیداری» در اهواز برگزار می شود.

این جشنواره در زمینه های انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، استکبار ستیزی و ‌مدافعان حرم و در بخش های گروه های سرود و کرال، تکخوانی و پاپ به همت مؤسسه رسانه بیداری و با همکاری دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در کتابخانه مرکزی خوزستان برگزار می شود.

این جشنواره 25 فروردین ماه سال جاری ساعت 20 در تالار مهتاب اهواز واقع در کیانپارس، کتابخانه مرکزی خوزستان آغاز و شرکت کنندگان در این جشنواره به رقابت می‌پردازند.

حجت‌الاسلام مجتبی نامخواه، رییس شورای سیاست‌گذاری جشنواره مردمی موسیقی انقلاب اسلامی خوزستان، محمد گلریز، عضو هیأت داوران، صادق آهنگران، دبیر جشنواره و علیرضا عالی پور، دبیر اجرایی این جشنواره مردمی هستند.

برای جشنواره «بانگ بیداری» تندیس ویژه ای به نام آهنگران طراحی شده است که این تندیس در کنار جایزه نقدی به برگزیدگان داده می شود.

گفتنی است، این جشنواره با هدف بازخوانی تجربه موسیقی انقلاب اسلامی و بازتولید اجتماعی آن است و علاقه مندان برای هر گونه سؤال می توانند با شماره 32211725_061 تماس بگیرند و یا به محل جشنواره به نشانی در اهواز، خیابان سلمان فارسی نبش خیابان شهید کافی مرکز رسانه بیداری قرار دارد، مراجعه کنند./102/9456/ب1

ارسال نظرات