۲۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۱
کد خبر: ۴۹۱۵۹۲
عضو شورای اسلامی شهر قم تأکید کرد؛

ضرورت توجه ویژه به جایگاه حوزه علمیه قم در چشم انداز شهری

عضو شورای اسلامی شهر قم گفت: شهرداری نگاه متفاوتی به حوزه دارد به همین علت در چشم‌انداز شهری به جایگاه حوزه علمیه قم توجه کرده است.
شورای شهر

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر قم، مصطفی ملایی در دیدار اعضای شورای اسلامی شهر قم با آیت‌الله علیرضا اعرافی امام جمعه قم که در مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه برگزار شد، با بیان اینکه شورای اسلامی شهر قم نسبت به حوزه‌های علمیه رویکردهای جدید و مطلوبی را دنبال می‌کند، اظهار کرد: اکنون شهرداری نیز نگاه متفاوتی به حوزه دارد به همین علت در چشم‌انداز شهری به جایگاه حوزه علمیه قم توجه کرده است.

وی با تاکید بر اینکه تا رسیدن به افق‌ها فاصله بسیاری داریم، اضافه کرد: در راستای تامین و جذب منابع مالی با حوزه همکاری‌های بسیاری را داشته‌ایم تا بتوانیم استقلال حوزه را حفظ کنیم.

عضو شورای اسلامی شهر قم از توسعه درآمد شهرداری به عنوان یکی از اولویت‌های سال آینده یاد کرد و گفت: امیدواریم بتوانیم در این راستا توجه لازم را به اقشار محروم داشته و عدالت اجتماعی را حفظ کنیم.

همچنین عضو کمیسیون حقوقی و نظارت شورای اسلامی شهر قم نیز طی سخنانی خاطرنشان کرد: باید محور حل مشکلات اجتماعی و فرهنگی را مساجد قرار داده تا بتوانیم به نتایج مطولب‌تر برسیم.

مهدی مقیمی با بیان اینکه حمایت از مساجد باید مورد توجه مجموعه‌های مختلف قرار گیرد، تصریح کرد: مساجد باید با حمایت مجموعه‌های مختلف به قطب‌های فرهنگی و معنوی شهر تبدیل شوند./۸۷۲/د102/ی

ارسال نظرات