۲۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۸
کد خبر: ۴۹۱۶۱۶
از سوی مؤسسه در راه حق؛

دوره یک ساله آشنایی با امامت و نقد شبهات وهابیت برگزار می شود

مؤسسه در راه حق در راستای وظیفه اصلی و ذاتی خود، جهت تقویت باورهای اعتقادی دوره یک ساله آشنایی با امامت و نقد شبهات وهابیت را برگزار می کند.
مؤسسه در راه حق

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مؤسسه در راه حق در راستای وظیفه اصلی و ذاتی خود، جهت تقویت باورهای اعتقادی دوره یک ساله آشنایی با امامت و نقد شبهات وهابیت را برگزار می کند.

براساس این گزارش، مدارک نام نویسی در این دوره گواهی اتمام پایه 8 از سوی مرکز مدیریت یا جامعة المصطفی، یک قطعه عکس، تصویر صفحه نخست شناسنامه و کارت ملی و تکمیل فرم نام نویسی است.

از مزایای شرکت در دوره یک ساله آشنایی با امامت و نقد شبهات وهابیت می توان به اعطای گواهی اتمام دوره، معرفی به مراکز علمی و تبلیغی متقاضی، کمک هزینه تحصیلی مناسب و تأمین منابع کتابخانه ای اشاره کرد.

گفتنی است، طلاب علاقه مند به نام نویسی در این دوره می توانند تا 20 اردیبهشت از ساعت 10 تا 14 به ساختمان مؤسسه در راه حق واقع در خیابان آیت الله مرعشی نجفی، کوچه 20، پلاک 10 مراجعه کنند.

همچنین جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره 2-37743221 تماس گیرند یا به سامانه اینترنتی مؤسسه در راه حق به نشانی www.darrahehaq.com مراجعه کنند./1324/ت303/ی

ارسال نظرات