۲۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۰
کد خبر: ۴۹۱۷۷۴
فرمانده نیروی زمینی سپاه:

سپاه تا پایان در کنار سیل‌زدگان خواهد ماند

سردار پاکپور با بیان این‌که خسارت وارده به برخی از روستاهای آذربایجان‌شرقی بر اثر سیل اخیر قابل توجه بوده است، گفت: سپاه تا پایان عملیات امداد، نجات و اسکان در کنار مردم خواهد بود.
حضور فرمانده نیروی زمینی سپاه در مناطق سیل زده

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، سردار محمد پاکپور، فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز در حاشیه بازدید از مناطق سیل زده جنوب آذربایجان شرقی در جمع خبرنگاران با اشاره به این‌که هر کمکی که نیاز باشد واحدهای سپاه در استان و کشور آنرا محقق خواهند کرد، اظهار داشت: سپاه تا پایان در کنار سیل‌زدگان خواهد ماند.

وی با تأکید بر این‌که سپاه تا پایان عملیات امداد، نجات و اسکان در کنار مردم خواهد بود، خاطرنشان کرد: از همان دقایق اولیه وقوع سیل، واحدها و فرماندهان یگان‌های مختلف سپاه، بلافاصله جمع شده و در منطقه به صورت میدانی به کمک سیل زدگان شتافته‌اند و این روند تا پایان و عادی شدن وضعیت ادامه خواهد داشت.

سردار پاکپور با بیان این‌که وظیفه سپاه است که در کنار مردم باشد، تصریح کرد: خسارات مالی و جانی قابل توجهی به ویژه در روستای چنار مشاهده می شود و بیش از 12 واحد مسکونی به کلی تخریب شده استف از این رو برای جابجایی روستا به ویژه برای کسانی که خانه‌ خود را از دست داده‌اند، زمین مناسب و به دور از حریم رودخانه باید در نظر گرفته شود.

فرمانده نیروی زمینی سپاه با اشاره به این‌که مهندسان سپاه و دیگر کارشناسان امر در بحث لایروبی و احداث پل و ساخت خانه به خانواده‌‌ها که در سیل خانه و کاشانه خود را از دست دادند؛ کمک خواهند کرد، گفت: این قول را می دهیم که سپاه با تمام توان و امکاناتی که در اختیار دارد در کنار سیل زدگان و خانواده‌های دغدیده خواهد بود.

گفتنی است، سردار محمد پاکپور، فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز برای بازدید از وضعیت مناطق سیل‌زده استان آذربایجان‌شرقی به همراه تنی چند از فرماندهان سپاه و بسیج به شهرهای آذرشهر و عجب‌شیر سفر کرد و از نزدیک در جریان مشکلات قرار گرفت./203/935/ب1

ارسال نظرات