۲۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۲
کد خبر: ۴۹۱۷۸۰
نماینده ولی فقیه در هلال احمر:

پیام رهبر انقلاب سبب تسکین آلام سیل زدگان شد

حجت الاسلام معزی با اشاره به پیام تسلیت رهبر معظم انقلاب به مردم آذربایجان، گفت: این پیام در تسکین و کاهش آلام مردم آذربایجان تأثیر گذار بود.
حجت‌الاسلام عبدالحسین معزی، نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام عبدالحسین معزی نماینده ولی فقیه در هلال احمر عصر امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با ابراز تأسف و تأثر از وقوع حادثه دلخراش سیل و جان باختن بیش از 40 تن از هم‌وطنان، اظهار داشت: تلاش شبانه روزی امدادگران جای تقدیر و تشکر دارد.

نماینده اعزامی رهبر انقلاب به مناطق سیل زده آذربایجان با اشاره به پیام تسلیت رهبر معظم انقلاب به مردم آذربایجان، خاطرنشان کرد: این پیام در تسکین و کاهش آلام مردم آذربایجان تأثیر گذار بود به طوری که مردم در شرایط روحی خوبی به سر می برند.

وی با اشاره به انجام وظایف و اقدامات اولیه در راستای امداد رسانی به حادثه دیدگان، خاطرنشان کرد: مردم و مسؤولان با همدلی و همکاری چشم گیری در کنار هم به امداد مردم مناطق حادثه دیده شتافتند به طوری که پیکر جان باختگان حادثه به سرعت پیدا شد.

حجت الاسلام معزی با اشاره به ورود خسارات عمده به زیرساخت‌های شهری و روستایی در مناطق سیل زده، خاطرنشان کرد: ترمیم زیرساخت‌های حادثه دیده نیازمند بودجه کلانی است که ما نیز در کنار دولت می‌توانیم در این زمینه همکاری‌های خوبی را داشته باشیم.

وی با بیان اینکه هلال احمر ارگانی مردمی و در کنار مردم است، گفت: هلال احمر در این حادثه اقدامات ارزشمندی را انجام داد، این نهاد و ارگان مردمی همواره در حوادث و سوانح مختلف حضوری فعال دارد و در کشور نخستین اقدامات در حوادث را هلال احمر به انجام می رساند.

نماینده ولی فقیه در هلال احمر ادامه داد: هلال احمر با نهایت صفا و صمیمت و بدون منت درکنار حادثه دیدگان حضور می یابد و کار می‌کند به طوری که سال گذشته با وجود شرایط اقتصادی نامطوب در حال خدمت‌رسانی بدون کم و کاست به مردم بود.

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر با تبیین فعالیت‌های داوطلبانه و عام‌المنفعه این نهاد خدمت رسان پیشتازی برای امور خیر خواهانه را از تأکیدات قرآن کریم دانست و تصریح کرد: جمعیت هلال احمر باید تلاش کند تا حالت روزآمدی آن در هر زمان حفظ شود./۲۰۲/۸۵۴/ب۱

ارسال نظرات