۲۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۸
کد خبر: ۴۹۱۸۱۳
نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر:

خدمت رسانی به آسیب دیدگان تسریع یابد

حجت الاسلام معزی با اشاره به پیام تسلیت رهبر انقلاب، گفت: در این پیام رهبری با قید فوریت خواستار تسریع در خدمت رسانی به آسیب دیدگان و مصیبت زدگان این حادثه شدند.
حجت الاسلام والمسلمین معزی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت‌الاسلام عبدالحسین معزی شامگاه یکشنبه با حضور در شورای معاونان هلال احمر استان آذربایجان شرقی با ابراز تأسف از جان باختن بیش از 40 تن از هموطنان در حادثه سیل آذربایجان، اظهار داشت: باید از چنین حوادثی درس عبرت گرفت.

وی با بیان اینکه پیام تأسف و تسلیت رهبر معظم انقلاب را به مردم آذربایجان اعلام می‌دارم، گفت: این حادثه دلخراش خسارات جانی و مالی بسیاری را به دنبال داشت و سبب ویرانی و در هم کوبیدن آبادانی مناطق سیل زده شد که نتیجه آن بسیار سخت و دشوار بود و لازم است پیشگیری‌های لازم صورت گیرد.

نماینده اعزامی رهبر انقلاب به مناطق سیل زده آذربایجان با اشاره به واکنش سریع و اقدام به موقع هلال احمر در حوادث طبیعی و بروز بلایا، خاطرنشان کرد: هلال احمر همیشه پیشتاز در ارائه خدمات به مردم بوده است و همیشه در حفظ حیات انسان‌ها و نجات آنها اقدامات سریعی را انجام داده است.

وی با اشاره به پیام تسلیت رهبر انقلاب، ابراز داشت: در این پیام رهبری با قید فوریت خواستار تسریع در خدمت رسانی به آسیب دیدگان و مصیبت زدگان این حادثه شدند، بنابراین باید تمام دستگاه‌های خدمت رسان اهتمام بیشتری را برای رفع مشکل سیل زدگان داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر با اشاره به فعالیت‌ها و خدمات امدادی شبانه روزی امدادگران هلال احمر در استان آذربایجان شرقی و دیگر نهادها و ارگان‌ها، گفت: خدمات بی منت و شبانه روزی این عزیزان که با جان و دل در این عرصه حضور داشتند جای تقدیر، تشکر و قدردانی دارد.

وی با تبیین فعالیت‌ها و اقدامات ارزشمند و داوطلبانه و عام‌المنفعه جمعیت هلال احمر، ابراز داشت: پیشتازی در خدمت رسانی برای امور خیرخواهانه که  از تأکیدات قرآن کریم است و تلاش شبانه روزی در یاری رساندن به مردم از ویژگی‌های ارزشمند این نهاد است./854/۲۰۲/ب2

ارسال نظرات