۲۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۱
کد خبر: ۴۹۱۸۱۶
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام:

رهبری فرمودند سلام مرا به مردم آذربایجان برسانید

رضایی با بیان اینکه امروز با رهبر معظم انقلاب دیداری داشتم و ایشان را در جریان سفر خود به مناطق سیل زده قرار دادم، گفت: رهبر معظم انقلاب در این دیدار فرمودند سلام مرا به اهالی منطقه برسانید.
محسن رضایی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام شب گذشته در حاشیه عیادت از مجروحان حادثه سیل اخیر در جمع خبرنگاران با ابراز از تأسف و تأثیر از جان باختن تعدادی از هم وطنان در این حادثه اخیر، اظهار داشت: این حادثه بسیار عظیم و دردناک بود.

وی با بیان اینکه امروز با رهبر معظم انقلاب دیداری داشتم و ایشان را در جریان سفر خورد به مناطق سیل زده قرار دادم، گفت: رهبر معظم انقلاب در این دیدار فرمودند سلام مرا به اهالی منطقه برسانید و مراتب تسلیت و اندوه ما را به مردم آن مناطق برسانید.

دبیر کل مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به بررسی‌های و بازدید های صورت گرفته، ابراز داشت: در حال تهیه گزارش از وضعیت منطقه و شرایط امداد رسانی به مردم سیل زده هستم تا خدمت مقام معظم رهبری ارائه دهم.

وی با بیان اینکه این حادثه فاجعه بار، حزن انگیز  و یک ضایعه بزرگ بود، خاطرنشان کرد: بر اساس برآوردهای صورت گرفته تا به امروز بیش از ۱۰۰ تن کشته و مفقود شده اند و بیش از ۵۰ خانه نیز تخریب شده است.

رضایی با قدردانی از عملکرد امداد رسانی  و وضعیت آن، ادامه داد: وضعیت امدادرسانی به آسیب دیدگان جای تقدیر و تشکر دارد، همچنین از نیروهای نظامی، سپاه و بسیج برای کمک به روند امدادرسانی تقدیر می کنم.

وی از تلاش های استاندار و معاونان وی نیز تقدیر و تشکر کرد و برتسریع روند امداد رسانی و ارائه خدمات به سیل زدگان تأکید کرد.

گفتنی است، رضایی  در نخستین برنامه خود در سفر به آذربایجان‌شرقی با حضور در بیمارستان امام رضا (ع)  تبریز، به عیادت از  مجروحان و آسیب دیدگان حادثه سیل اخیر پرداخت و در جریان درمان حادثه دیدگان قرار گرفت و در دومین روز سفر خود در مناطق حادثه دیده حضور پیدا خواهد کرد و کمک به آسیب دیدگان از سیل اخیر را پیگیری می‌کند./854/۲۰۳/ب2

ارسال نظرات