۲۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۸
کد خبر: ۴۹۱۸۲۹
حجت الاسلام معرفت:

امر به تبعیت از قانون امر به معروف است

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان قم نسبت به ترویج منکرات شایع در زمان انتخابات هشدار داد و امر به تبعیت از قانون را امر به معروف خواند.
امر به معروف و نهی از منکر

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام معرفت در جلسه سرگروه‌‌‌‌های طلایه‌‌دار امر به معروف و نهی از منکر استان قم، با هشدار نسبت به منکرات شایع در زمان انتخابات عنوان کرد: تخریب نامزدهای انتخاباتی، منکر بزرگی است که نهی از آن وظیفه‌‌ای همگانی است.

وی افزود: تمام دلسوزان انقلاب و نظام اسلامی بر خلاف خواست دشمنان، در صدد برپایی انتخاباتی پرشور و حماسی هستند و باید تأکید کرد که گفت‌و‌گوی سالم به دور از تهمت و تخریب لازمه انتخابات در نظام اسلامی است.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان قم تصریح کرد: باید مواظب بود که انتخابات پیش رو مجالی برای گسترش منکرات در جامعه نشود  و یکی از وظایف مهم طلایه داران امر به معروف و نهی از منکر در این ایام، معرفی منکرات و معروف های انتخاباتی است.

وی با اشاره به رهنمودهای رهبر انقلاب پیرامون قانون مداری در انتخابات خاطرنشان کرد: تبعیت از قانون از مهم‌ترین معروف‌‌ها در زمان انتخابات و امر به قانون مداری امر به معروف است.

گفتنی است؛ دبیر ستاد امربه معروف و نهی از منکر استان قم در این جلسه از نزدیک در جریان فعالیت طلایه‌‌داران امر به معروف و نهی از منکر مناطق قم قرار گرفت و حمایت ستاد را از این گروه‌‌ها اعلام کرد./872/د۱۰۲/ج

ارسال نظرات