۲۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۳
کد خبر: ۴۹۱۸۳۵

مراسم دومین سالگرد شهید هلیسایی در اهواز برگزار می شود

مراسم دومین سالگرد شهادت شهید مدافع حرم سردار هلیسایی با حضور خانواده های شهدا و ایثارگران در اهواز برگزار می شود.
مراسم دومین سالگرد شهید هلیسایی در اهواز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، مراسم دومین سالگرد شهادت مدافع حرم «روزبه هلیسایی» و ششمین یادواره شهدای مسجد حضرت ابوالفضل (ع)، شامگاه پنجشنبه ۳۱ فروردین‌ ماه پس از نماز مغرب و عشاء در این مسجد برگزار می‌شود.

اجرای این مراسم نورانی که با حضور خانواده‌های معزز شهدای مدافع حرم، جانبازان و ایثارگران و عموم مردم برگزار می شود، را عبدالغفور شیری عهده دار است و در ادامه سردار گرجی ‌زاده به عنوان سخنران و سرهنگ عبدالرضا حاجتی، معاون اجرایی سپاه ولی عصر(عج) خوزستان به روایت گری خواهد پرداخت.

در این مراسم که به همت ستاد مردمی بزرگداشت شهدای مدافع حرم استان خوزستان برگزار می شود، رضا نبوی از ذاکر اهل بیت (ع) به مدیحه‌ سرایی خواهد پرداخت.

گفتنی است، شهید روزبه هلیسایی یک چشم خود را در دوران دفاع مقدس در راه اسلام تقدیم نمود و برادر شهیدان رضا و کوروش هلیسایی که در عملیات والفجر 8 به شهادت رسیدند، می باشد.

این شهید بزرگوار پس از دوران دفاع مقدس به کارهای فرهنگی روی آورده و با محور قرار دادن مسجد به عنوان کانون فعالیت های فرهنگی به ترویج معارف اهل بیت (ع) و فرهنگ ایثار و شهادت و مقاومت در میان نسل جوان همت گماشت.

سردار شهید هلیسایی برای مقابله با نیروهای تکفیری و گروه های تروریستی داوطلبانه به صف مدافعان حرم در سوریه پیوسته و سرانجام پس از مجاهدت ها و رشادت های فراوان در 31 فروردین 1394 به خیل شهدای مدافع حرم پیوست که تاکنون پیکر مطهرشان به وطن بازنگشته است./303/9456/ب1

ارسال نظرات