۲۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۰
کد خبر: ۴۹۱۸۶۲
امام جمعه لالی:

تولید داخلی راه برون رفت از مسائل اقتصادی است

امام جمعه لالی با اشاره به نامگذاری های سال های اخیر توسط رهبر معظم انقلاب گفت: توجه به بیانات رهبرمعظم انقلاب در زمینه تولید داخلی یک نسخه بسیار مطلوبی برای برون رفت از مشکلات اقتصادی است.
تولید داخلی حقوق شهروندی حقوق شهروندی رسانه جاری شدن خطبه عقد یک زوج جوان توسط حضرت آیت الله شبیری زنجانی

حجت الاسلام سیدحسین علوی اصل امام، جمعه لالی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به مشکلات اقتصادی و معیشتی که طی این چند سال اخیر گریبان گیر مردم شده است، بیان داشت: اگر مسؤولان به طور صحیح به بحث اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال اهمیت ویژه بدهند به طور قطع مشکلات اقتصادی کشور بهتر می شود.

امام جمعه لالی در رابطه با اهمیت تولید داخلی افزود: تولید داخلی از دیدگاه مقام معظم رهبری از جایگاه حائز اهمیتی در پیشرفت اقتصادی کشور برخوردار است که باید مسؤولان و مردم به آن توجه داشته باشند.

رییس شورای فرهنگ عمومی لالی در ادامه با اشاره به جایگاه اقتصاد مقاومتی در اقتدار اقتصادی کشور خاطرنشان کرد: اگر در کشور ما مسؤولان به اقتصاد مقاومتی توجه کنند قطعا از لحاظ عزت اقتصادی در سطح بالایی در جهان قرار می گیریم.

حجت الاسلام علوی اصل در رابطه با حفظ ارزش پول داخلی و سیستم نظام بانکی افزود: اگر به بانکداری اسلامی توجه شود به طور قطع از لحاظ اقتصادی پیشرفت خوبی خواهیم کرد و ارزش پول کشور هم درسطح بالایی قرار می گیرد.

وی در پایان درباره تولید و اشتغال بیان داشت: در سال های اخیر بیکاری در جامعه معضلات فراوانی را به وجود آورده است که یکی از عوامل اصلی برون رفت از این معضل بزرگ همان بحث تولید داخلی و اشتغال است که مقام معظم رهبری در سال های اخیر به آن توجه زیادی دارد./9466/۳۰۳/ب۱

ارسال نظرات