۲۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۸
کد خبر: ۴۹۱۹۴۵
آیت الله نعیم آبادی:

مهمترین رمز اقتدار ارتش حرکت در مسیر ولایت است

نماینده ولی فقیه در هرمزگان حرکت در مسیر ولایت را از مهمترین رموز اقتدار ارتش جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: ارتش مکتبی الهی، مردمی و مایه عزت نظام بوده و این عزت و سربلندی به آسانی کسب نشده است.
امام جمعه بندرعباس

آیت الله غلامعلی نعیم آبادی نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در هرمزگان، در آستانه روز ارتش، بصیرت و مقاومت مردم و قدرتمند و عزتمندی ارتش جمهوری اسلامی ایران را عامل مهم اقتدار ملت ایران اسلامی دانست و گفت: حرکت در مسیر ولایت از مهمترین رموز اقتدار ارتش جمهوری اسلامی ایران است.

وی، با اشاره به نامگذاری 29 فروردین به نام روز ارتش افزود: روز ارتش متاثر و برگرفته از اعتقادات دینی و مکتبی است و اکنون ارتش، مکتبی، الهی، مردمی و مایه عزت نظام بوده و این عزت و سربلندی به آسانی کسب نشده است.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان در ادامه تصریح کرد: امام خمینی (ره) در بیان عظمت اقدام ارتشیان غیور در پیوستن به حرکت انقلاب اسلامی در سال 57 فرمودند که لبیک ارتشیان به نهضت اسلامی لحظه شادی بندگان خدا و یاس ستمکاران بود.

وی، استقلال و عزت را موضوعی مهم و ریشه‌دار در دین مبین اسلام خواند و گفت: رژیم طاغوتی و شاهنشاهی، جنایات زیادی را در حق کشور و مردم ایران اسلامی روا داشت و خوار و ذلیل کردن ارتش یکی از آن جنایات بود.

آیت الله نعیم آبادی با تاکید بر اینکه ارتش در آن زمان یکی از مصادیقی بود که می توانست ملت را به عزت و سربلندی برساند افزود: ارتش و نیروهای مسلح کشور امروز ثابت قدم و استوار برای حفظ ارزش های انقلاب و پاسداشت خون شهدا ایستاده است.

امام جمعه بندرعباس با بیان اینکه امام راحل ارتش را تقویت کرد ابراز داشت: امام راحل در مورد جایگاه و اهمیت ارتش فرمودند: تضعیف ارتش تضعیف اسلام است و این نشان دهنده جایگاه والای ارتش در کشور ایران اسلامی است.

وی بیان کرد: استکبار هنوز مردم ایران را نشناخته‌ اند چرا که پس از سیلی‌های مکرری که از ملت ایران خورده‌اند باز هم برای به انحراف کشانیدن انقلاب دست به توطئه می‌زنند اما بدانند که هر بار سیلی محکم‌تری از انقلاب اسلامی و ملت ایران خواهند خورد.

نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان اضافه کرد: ارتش جمهوری اسلامی یک ارتش مکتبی و مایه افتخار ملت ایران است و وجود چنین ارتش شجاع و غیور و شهیدپروری را باید به ملت ایران تبریک گفت.

آیت الله نعیم آبادی تاکید داشت: پیشرفت ارتش در عرصه های مختلف دفاعی و صنعتی در دوران پس از انقلاب و هشت سال دفاع مقدس چشمگیر است.

امام جمعه بندرعباس افزود: پیشرفتهای نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به همان میزان که موجب خوشحالی و امید دوستان می شود دشمنان انقلاب را خشمگین می کند./302/851/ب1

ارسال نظرات