۲۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۸
کد خبر: ۴۹۱۹۵۹
امام جمعه خرم آباد:

توجه به مسائل فرهنگی مصداق فعالیت مدیران انقلابی است

نماینده ولی فقیه در لرستان توجه و پرداختن به مسائل فرهنگی را ضرورتی انکارناپذیر دانست و گفت: توجه مدیران به مسائل فرهنگی مصداق فعالیت مدیران انقلابی با روحیه جهادی و مدیریت جهادی است.
حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی، بعداز ظهر امروز در مراسم افتتاح ساختمان جدید نمازخانه راهداری و حمل و نقل جاده ای استان لرستان از اقدامات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای تشکر کرد و گفت: ساختمان جدید نمازخانه این اداره نمونه بارزی از توجه مدیرکل دستگاه اجرایی راهداری به مسائل فرهنگی است.

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه زیبایی، تنظیف و آراستگی مکان عبادت در روح انسان اثرگذار است، افزود: توجه مدیران در راستای توسعه و تجهیز فضای فرهنگی اداره راهداری مصداق عینی توصیه های رهبر معظم انقلاب در زمینه فعالیت مدیر انقلابی با روحیه بسیجی و مدیریت جهادی است.

وی از عملکرد راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان تقدیر و تشکر کرد و بیان داشت: این نهاد در فصل زمستان و سفرهای نوروزی عملکرد چشمگیری داشته است.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با اشاره به پای کار بودن راهداری لرستان در همه ایام سال، خاطرنشان کرد: این خدمات شایسته تقدیر و قدردانی است.

وی در ادامه تصریح کرد: توسعه راه ها، آزادراه ها، حمل و نقل هوایی، زمینی، ریلی، جاده ای و دریایی با تکیه بر خودباوری و توان مهندسان داخلی از ویژگی های منحصر به فرد ایران اسلامی در مقایسه با کشورهای منطقه است.

توسعه راهها از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی است

نماینده ولی فقیه در لرستان توسعه راهها و حمل و نقل را از دستاوردهای انقلاب اسلامی خواند و یادآور شد: مردم قدردان خدمات نظام و انقلاب هستند.

وی با اشاره به حضور مردم در صحنه های انقلاب، خاطرنشان کرد: این حضور نشان از قدرشناسی و پایبندی آنان نسبت به انقلاب، تبعیت از رهبری و حمایت از نظام است.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی امنیت کشور را مرهون قدرشناسی و حضور مردم در صحنه های انقلاب عنوان کرد و گفت: برای تشکر از پشتیبانی این ملت باید در جهت خدمت به مردم و برطرف سازی مشکلات آنان در جهت خدمتی صادقانه با روحیه جهادی تلاش کرد./9459/۲۰۲/ب2

ارسال نظرات