۲۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۳
کد خبر: ۴۹۲۰۲۵
حاج رحیمی خبر داد؛

حضور بیش از ۱۰۰خادم الشهدا در یادمان شهدای بازی دراز

مسؤول کمیته خادمین قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج گفت:۱۰۰ خادم الشهدا به مدت ۳ روز و قبل از اعزام سراسری در یادمان بازی دراز حضور یافته و آماده خدمت رسانی به زائران راهیان نور می شوند.
خادم الشهدا

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از ستاد مرکزی راهیان نور کشور،‌ محمد حاج رحیمی مسؤول کمیته خادمین قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج گفت: همزمان با بزرگداشت شهدای عملیات بازی دراز و صعود سراسری به ارتفاعات بازی دراز در 8 اردیبهشت ماه خادمین الشهدا برای ادای احترام به مقام شامخ شهدا به منظور اقدامات فرهنگی- تربیتی  و خدمت رسانی به زائران راهیان نور در یادمان شهدای بازی دراز حضور می یابند.

حاج رحیمی افزود:خامین الشهدا به مدت 3 روز و قبل از اعزام سراسری در یادمان حضور یافته و آمده اقدامات پیش بینی شده و خدمت رسانی به زائران راهیان نور می شوند.

وی با بیان اینکه این خادمین از بین نفراتی که از قبل از طریق سایت کمیته خادمین ثبت نام کرده بودند انتخاب می شوند یادآور شد: این اقدام توسط کمیته خادمین استان کرمانشاه و با همکاری و هماهنگی با کمیته خادمین قرارگاه مرکزی راهیان نورسپاه و بسیج  انجام شده است.

مسؤول کمیته خادمین قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج تصریح کرد: با توجه به پیش بینی حضور بیش از 25 هزارنفر در صعود سراسری به ارتفاعات بازی دراز، قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه  وبسیج، متناسب با این پیش بینی از بیش 100 نفر خادم الشهدا برای حضور دراین مراسم با شکوه ثبت نام بعمل آورده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: خادمین الشهدا از قبل آموزش های مرتبط  در زمینه راهیان نور را توسط کمیته خادمین استان کرمانشاه گذرانده اند و با آمادگی کامل در این اقدام مهم شرکت می جویند./۸۷۲/د102/ی

ارسال نظرات