۲۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۹
کد خبر: ۴۹۲۰۷۴
آیت الله نعیم آبادی:

ایران اسلامی با ارتشی قوی از هیچ قدرتی واهمه ندارد

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان با اشاره به اقتدار و قدرت بی نظیر ارتش جمهوری اسلامی ایران، گفت: امروز به واسطه برخورداری از ارتشی قوی از هیچ قدرتی واهمه نداریم.
آیت الله نعیم ‌آبادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در هرمزگان، آیت الله غلامعلی نعیم آبادی نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس امروز در مراسم روز ارتش یاد و خاطره امام راحل را گرامیداشت و نامگذاری 29 فروردین‌ماه به نام روز ارتش را اقدامی هوشمندانه و دوراندیشانه از سوی معمار کبیر انقلاب اسلامی برشمرد و گفت: عزتی که با اهدای خون ‌های پاک به سختی به دست آمده است را باید در همه زمان‌ ها صیانت کرد.

وی، روز 29 فروردین‌ماه را یادآور عزت و اقتدار ارتش و هویت تازه ارتش در بعد از انقلاب اسلامی دانست و افزود:‌ تضعیف ارتش تضعیف اسلام است و باید با همه توان پشتوانه‌ای برای نیروهای مسلح باشیم. 

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان تصریح کرد: امروز از کسی ترس نداریم چون مردمی مقاوم و ارتشی عزتمند داریم و اگر می ‌خواهیم اقتصاد مقاومتی را دنبال کنیم باید ارتشی قوی داشته باشیم.

آیت الله نعیم آبای ادامه داد: در سال های اول انقلاب از اقتدار و ایمان می شنیدیم اما این گونه باور نداشتیم، امروز ما به مرحله ای از ایمان و اطمینان رسیده ایم که تمام دنیا و منطقه چشمشان به کشور ایران است و لبهای مبارک مقام معظم رهبری هر چه می گویند همان است.

وی گفت: اکنون ارتش جمهوری اسلامی ایران ارتشی الهی، مکتبی و در اختیار مردم و مایه عزت نظام است و هر جا که قوای مسلح کشور به حمایت و همراهی مردم نیاز دارد، ملت با استواری و عظمت در حمایت از ارتش و سپاه ایستاده است.

امام جمعه بندرعباس در بخش دیگری از سخنان خود به تامین امنیت پایدار سواحل جنوبی کشورمان از سوی نیروهای مسلح اشاره کرد و افزود: با وجود حضور گسترده بیگانگان در آبهای خلیج فارس و دریای عمان اما اقتدار ایران و امنیت مرزنشینان با تمام قدرت حفظ شده است که این امر را مدیون رشادت فرزندان ملت در نیروهای مسلح هستیم.

آیت الله نعیم آبادی اضافه کرد: نگاه اعتقادی و مکتبی ارتش، زمینه توفیقات و دستاوردهای ارزشمندی در عرصه های داخلی و بین المللی شده است.

وی افزود: کشور ایران اسلامی در همه جای حضور دارد نه تنها یک حضور نظامی بلکه دلهای جهانیان را تا آفریقا به دست آورده ایم، و این حقیقتی است که هیچ کس نمی تواند منکر آن شود.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان ابراز داشت: همه می خواهند که کشور ایران اسلامی نباشد، درحالی که تنها کشوری که از امنیت کامل برخوردار بوده، کشور عزیزمان ایران است، این دیگر یک شعار نیست، بلکه یک واقعیت است که همه جهانیان آن را قبول دارند.

آیت الله نعیم آبادی تاکید کرد: دو بازوی نیروهای مسلح کشورمان یعنی ارتش و سپاه با تقسیم هوشمندانه وظایف نظامی و دفاعی خود موفق شده‌اند در شرایط کنونی منطقه که همه کشورها در آتش جنگ می‌سوزند، ایران را به کانون ثبات و امنیت در منطقه تبدیل کنند.

امام جمعه بندرعباس با بیان اینکه امروز ملت سرافراز ایران اسلامی واقعا در جایگاه والایی قرار دارد و امید مستضعفان جهان است گفت: دنیا تریدی دارد که ایران تبدیل به یک قدرت پایدار شده است، در حالی که خودشان حتی شبه قدرت هم نیستند.

آیت الله نعیم آبادی گفت: آفرین بر غیور مردان ارتش که با قدرت و اقتدار، ترس و واهمه را در دل دشمنان انداخته تا دشمن هیچ فکر تجاوزی به میهن اسلامی را در سر نداشته باشد، اگر روزی دشمن چشم طمع به کشور بدوزد مطمئن باشد که جواب مردم ایران و نیروهای مسلح آن دندان شکن است.

وی افزود: آمریکا دیگر ابرقدرت نیست، همان گونه که کشورهایی همچون چین و روسیه با صراحت کامل در مقابل آمریکای جنایتکار می ایستند و حرف خود را می زنند و کشور کوچکی مثل بولیوی رو در روی آمریکا می ایستد و فریاد می زند.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان در ادامه تصریح کرد: پس نتیجه می گیریم که آمریکا نه تنها به قدرت نرسیده بلکه به ذلت نشسته است، به درستی که قدرت واقعی از آن کشور مقتدری چون ایران اسلامی است./202/851/ب1

ارسال نظرات