۲۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۳
کد خبر: ۴۹۲۰۸۳
ویژه طلاب علوم دینی؛

جامعه المرتضی دانش پژوه می پذیرد

جامعه المرتضی در دوره تربیت مبلغ به زبان های انگلیسی، فرانسه، چینی، روسی، ایتالیایی، اسپانیایی و پرتغالی در سال تحصیلی ۹۷-۹۶ از میان طلاب دانش پژوه می پذیرد.
جامعه المرتضی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، جامعه المرتضی در دوره تربیت مبلغ به زبان های انگلیسی، فرانسه، چینی، روسی، ایتالیایی، اسپانیایی و پرتغالی در سال تحصیلی 97-96 از میان طلاب دانش پژوه می پذیرد.

شرایط پذیرش

شرایط عمومی نام نویسی در این مرکز، موفقیت در آزمون کتبی و مصاحبه حضوری، دارا بودن تابعیت ایرانی، تعهد به عدم اشتغال به تحصیل در مراکز دیگر به صورت همزمان، داشتن فرصت و انگیزه کافی جهت فعالیت‌های تبلیغی در عرصه بین‌الملل، اشتغال به دروس حوزوی، حداکثر سن ۳۰ سال برای غیر زبان انگلیسی، اتمام سطح دو حوزه، تعهد به انجام فعالیت های تبلیغی مرتبط با مرکز و شرکت در اردوی پذیرشی است.

همچنین شرایط اختصاصی نام نویسی در دوره تربیت مبلغ به زبان انگلیسی و فرانسه، تسلط به زبان انگلیسی یا فرانسه، دارای مدرک سطح ۲ حوزوی  و حداکثر سن ۳۵ سال است؛ حافظان قرآن و نهج البلاغه،افراد دارای تألیف و پژوهش های منتشر شده و مسلط به سایر زبان ها در الویت هستند.

از امتیازات پذیرش در مؤسسه جامعه المرتضی می توان به، بهره مندی از اساتید زبان دان و توانمند حوزه و دانشگاه، استفاده از فضای آموزشی مناسب، بهره مندی از مشاوره های آموزشی تخصصی، اجرای کلاس های آموزشی دوره به زبان دوم و اعطای کمک هزینه تحصیلی مناسب اشاره کرد.

حمایت از اعزام دانش پژوهان به کشورهای هدف، بهره گیری از دانش پژوهان در عرصه های مختلف تبلیغ( تبلیغ توریسم- مجازی- نوشتاری)، معرفی دانش پژوهان برجسته به سازمان های اعزام مبلغ و حمایت از دانش پژوهان جهت شرکت در کنفرانس های بین المللی جهت نشر معارف اسلامی از امتیازات پذیرش در مؤسسه جامعه المرتضی به شمار می روند.

مواد و زمان نام نویسی

مواد عمومی این آزمون جلد اول تفسیر المیزان، تلخیص الهیات آیت الله سبحانی، مکاسب بخش محرمات و بیع و رسائل شیخ انصاری است و مواد اختصاصی آزمون زبان های چینی، روسی، اسپانیایی، پرتغالی و ایتالیایی، انگلیسی عمومی در حد دبیرستان و مواد اختصاصی آزمون زبان انگلیسی و فرانسوی، انگلیسی عمومی در حد مکالمه پیشرفته و انگلیسی و فرانسوی تخصصی ترجمه و نگارش متون مذهبی است.

طلاب علاقه مند به نام نویسی در آزمون ورودی مؤسسه جامعه المرتضی و کسب اطلاعات بیشتر می توانند تا 25 اردیبهشت ماه به سامانه اینترنتی مؤسسه به نشانی www.jamiatalmurtaza.ir مراجعه کنند همچنین جست کسب اطلاعات بیشتر می توانند به جامعه االمرتضی به نشانی بلوار محمد امین،کوچه هشتم(صادقی) پلاک ۱۳۳  مراجعه کنند یا با شماره ۳۲۹۴۵۶۴۸ تماس گیرند./1324/ت302/ی

 

 

 

ارسال نظرات