۲۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۸
کد خبر: ۴۹۲۲۶۰
با حضور حجت الاسلام راشد یزدی؛

سلسله همایش های چیستی، چرایی و چگونگی ازدواج در مشهد برگزار می شود

مدیر مرکز مشاوره و سلامت دانشگاه امام رضا(ع) از برگزاری سلسله وار همایش های چیستی، چرایی و چگونگی ازدواج با حضور حجت الاسلام راشد یزدی در مشهد خبر داد.
حجت الاسلام راشد یزدی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، حجت الاسلام کفشدار طوسی، مدیر مرکز مشاوره و سلامت دانشگاه امام رضا(ع) شامگاه سه شنبه 29 فروردین در سلسله همایش های چیستی و چرایی و چگونگی ازدواج که در دانشگاه امام رضا (ع) برگزار شد، گفت: این سلسله همایشها به صورت پنج هفته متوالی با حضور اساتید و مشاوران خانواده برگزار می شود.

وی با بیان اینکه این سلسله همایشها ویژه برادران و خواهران است، تصریح کرد: در این برنامه ها حجت الاسلام راشد یزدی، حمید حبشی، بهادرخان و حجت الاسلام مافی نژاد به سخنرانی می پردازند.

حجت الاسلام طوسی با بیان اینکه در کنار این همایشهای عمومی، نشست های کارگاهی در قالب خواهران و برادران برگزار می شود، افزود: این کارگاه ها با موضوع ارتباط موثر برای خواهران با حضور خانم علیزاده و برای برادران با حضور استاد معماریانی برگزار می شود.

وی درادامه درباره دیگر برنامه های این مرکز، از راه اندازی باشگاه زوجین در آینده ای نزدیک خبرداد و گفت: هدف از راه اندازی این باشگاه تسهیل سازی امر ازدواج دختران و پسران دانشجو است.

حجت الاسلام طوسی درباره دیگر فعالیت های بخش های مرکز مشاوره گفت: مشاوره و روان درمانگری فردی و گروهی در حوزه های تحصیلی و ارتباطی پیش از ازدواج، سازگاری با خوابگاه، خانوادگی، مشکلات خلقی و افسردگی، اضطراب و وسواس، از جمله دیگر فعالیت ها است.

وی ادامه داد: برگزاری کارگاه های آموزشی با موضوعات مهارتهای تحصیلی، مهارت های زندگی و پیش از ازدواج، بروشور و پیام مشاور و نشریات با موضوعات روانشناسی از جمله دیگر فعالیت های بخش مرکز مشاوره و سلامت دانشگاه بین المللی امام رضا(ع) است./۲۰۲/۹۳۴/ب۱

ارسال نظرات