۳۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۵:۲۱
کد خبر: ۴۹۲۲۸۱
نماینده طلاب ابرکوه و تفت استان یزد مطرح کرد؛

مشورت و هم‌اندیشی راهبردی ترین روش حل مشکلات

نماینده طلاب ابرکوه و تفت استان یزد با بیان اینکه همه مشکلات راه حل دارند، گفت: بهترین راهبرد برای حل مشکلات، مشورت و هم‌اندیشی است.
دیدار نمایندگان طلاب

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام استقامت در نشست هم‌اندیشی نمایندگان طلاب ابرکوه(ابرقو) استان یزد که شب گذشته در مجمع طلاب این استان برگزار شد، با اشاره به اینکه هیچ گروهی بدون مشورت و همفکری موفق نمی شود، گفت: در این مجمع یک هیأت اندیشه ورزی در حال راه‌اندازی است؛ بنابراین از میان طلاب نمایندگانی انتخاب شده تا به بررسی مسائل و جریان‌های فکری و غیره بپردازند و امید است که این اقدام سبب پیشرفت فکری طلاب شود.

نماینده طلاب ابرکوه و تفت استان یزد با بیان اینکه طلبگی شغل نیست، اظهار داشت: ما برای این طلبه نشده‌ایم که به کاسبی بپردازیم، بلکه برای این در کسوت روحانیت در آمده‌ایم تا بتوانیم با بندگی خالصانه خداوند از جایگاه انبیای الهی نیابت کنیم؛ بر این اساس نباید دچار فساد شده و سبب انحرافات گسترده میان مردم شویم.

وی ادامه داد: سیره علمای بزرگ همچون امام راحل اینگونه بود که اگر با انحرافات فکری روبه رو می‌شدند با قلم خود و کتاب‌نگاری در مقابل آن جریان غلط ایستادگی می‌کردند؛ ما باید راه‌های نفوذ دشمن را بشناسیم و افراد جامعه را از گزند آن حفظ کنیم چرا که با مرور به روایات درمی‌یابیم که همه ما مسؤول هستیم و باید به وظایف خود عمل کنیم.

حجت‌الاسلام استقامت با اشاره به اینکه دین اسلام توان پاسخگویی به همه مسائل را دارد، عنوان کرد: وظایف انبیای الهی افزون بر آموزش و پرورش مردم، نوآوری‌هایی است که در جامعه باید ایجاد شود؛ دین به علت اینکه متصل به منبع وحی است و از سوی خداوند نازل شده هیچگاه محدودیت نخواهد داشت و به آسانی قادر به پاسخ به همه نیازهای بشر است.

نماینده طلاب ابرکوه و تفت استان یزد با بیان اینکه همه مشکلات راه حل دارند، ابراز داشت: بهترین راه برای حل مشکلات، مشورت و هم‌اندیشی است، چراکه ممکن است راه حل یک موضوع به ذهن ما خطور نکند، اما دوستان ما نسبت به گشایش آن آگاهی داشته باشند.

وی در پایان با اشاره به انتخابات پیش رو خاطرنشان کرد: همه ما در انتخابات باید پشتیبان ولایت فقیه باشیم و علاوه بر این فرهنگ ولایت محوری را در میان افراد جامعه نهادینه سازیم.

گفتنی است، در این جلسه هیأت اندیشه ورزی طلاب ابرکوه تشکیل شد که تعداد نمایندگان آن پنج نفر انتخاب شدند./841/پ202/ی

ارسال نظرات