۳۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۰
کد خبر: ۴۹۲۳۹۱
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان:

نماز اول وقت سبب رفع گرفتاری ها می‌شود

آیت الله سلیمانی با اشاره به اینکه در روایات به خواندن نماز اول وقت برای برآورده شدن حاجات، رفع گرفتاری، ورود به بهشت و دوری از جهنم تأکید شده است، گفت: با خواندن نماز مورد محبت الهی قرار خواهیم گرفت.
سلیمانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، آیت الله عباسعلی سلیمانی در همایش فعالان فرهنگی و خادمان نماز سیستان و بلوچستان که امروز در تالار اشراق اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان برگزار شد گفت: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در ترویج فرهنگ نماز با ارائه برنامه‌های ویژه و مختلف در طی سال شرکت داشته است.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان نماز را وسیله تقرب دانست و اظهار داشت: اگر انسان می‌خواهد متقی باشد و راه تقرب را بجوید باید به نماز و به ویژه نماز اول وقت اهمیت دهد.

وی ادامه داد: اگر ما اهل تقوا و مؤمن هستیم باید بیش از پیش به نماز اهمیت دهیم زیرا نماز نشانه و مشخصه مومن است.

آیت الله سلیمانی با اشاره به ویژگی‌های نماز خاطرنشان کرد: در قرآن به خواندن نماز اول وقت تأکید شده و از جمله دلایل ثواب و فضایل نماز می‌توان به همین تاکیدات توجه داشت.

وی با اشاره به اینکه در روایات به خواندن نماز اول وقت برای برآورده شدن حاجات، رفع گرفتاری، ورود به بهشت و دوری از جهنم تأکید شده است، تصریح کرد: با خواندن نماز مورد محبت الهی قرار خواهیم گرفت./203/831/ب1

ارسال نظرات