۳۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۷
کد خبر: ۴۹۲۶۱۶
معاون سیما خبر داد؛

مناظرات زنده انتخاباتی؛ مهم‌ترین برنامه صداوسیما

معاون سیمای سازمان صدا و سیمای گفت: مناظرات زنده انتخاباتی مهم‌ترین برنامه صداوسیما است.
میرباقری

به گزارش خبرگزاری رسا، مرتضی میرباقری معاون سیما رسانه ملی در مورد جزییات برنامه‌های سازمان صدا و سیما برای انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری گفت: برای انتخابات تبلیغات کاندیداهای ریاست جمهوری تمهیدات ویژه‌ای در نظر گرفته شده تا هموطنان و کاندیداها به خوبی در جریان دیدگاه‌ها و برنامه‌های سایر کاندیداها قرار بگیرند.


وی افزود: در شبکه یک سیما، برنامه صحبت مستقیم کاندیداها با دوربین در نظر گرفته شده که هر کاندیدا به صورت انفرادی با مردم صحبت می‌کند، در شبکه دو، کاندیداها در گفتگوی ویژه خبری شرکت می‌کنند؛ همچنین در شبکه سه برنامه‌ای برای پاسخگویی به سوالات جوانان اختصاص داده شده است.

 
میرباقری در ادامه تصریح کرد: در برنامه‌های امسال تلاش می‌کنیم که علاوه بر اینکه کاندیداها به سوالات جوانان پاسخ می‌دهند به سوالات هموطنان در شبکه‌های مجازی هم پاسخ داده شود.

 

وی خاطرنشان کرد: در شبکه چهار کاندیداها پاسخگوی سوالات کارشناسی در حوزه اجتماعی، فرهنگی و سیاسی هستند همچنین در شبکه جام‌جم به سوالات ایرانیان خارج از کشور پاسخ داده می‌شود.
 

معاون سیما رسانه ملی با بیان اینکه مهمترین بخش فعالیت سازمان، پخش مناظرات زنده تلویزیونی است گفت: البته سعی داریم این لوکیشن تا روز برگزاری مناظرات پنهان باقی بماند، زیرا که در نظرسنجی‌ها جذاب‌ترین برنامه، مناظرات زنده تلویزیونی است و مردم از این طریق بیشترین شناخت را از کاندیداها به دست‌ می‌آورند./۸۰۷/د۱۰۲/ج۱

ارسال نظرات