۳۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۳
کد خبر: ۴۹۲۶۳۲

امام جمعه تبریز از مناطق سیل زده روستای چنار عجب شیر بازدید کرد

آیت الله مجتهد شبستری با حضور در روستای چنار شهرستان عجب شیر در مراسم ترحیم جان باختگان حادثه سیل از بازماندگان آن عزیزان دلجویی کردند و مراتب تأسف و تأثر خود را ابراز داشتند.
بازدید آیت الله مجتهد شبستری از مناطق سیل زده عجب شیر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، آیت الله محسن مجتهد شبستری نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی امروز با حضور در روستای چنار در مراسم ترحیم جان باختگان حادثه سیل در عجب شیر از بازماندگان آن عزیزان دلجویی کردند و مراتب تأسف و تأثر خود را ابراز داشتند.

وی در این مراسم ترحیم با عرض تسلیت به بازماندگان این حادثه از خداوند متعال برای مردم منطقه به ویژه حادثه دیدگان و بازماندگان جان باختگان حادثه سیل صبر مسألت داشت و افزود: در این حادثه دیدیم که مردم چگونه به امداد و کمک به یکدیگر شتافتند که اجر بسیاری را در نزد خداوند داشت.

امام جمعه تبریز با اشاره به تشکیل نشست ویژه ستاد بحران در استانداری تبریز با حضور ریاست جمهوری و تعدادی از وزراء، ادامه داد: در این جلسه تأکیدات لازم بر روند بازسازی و تسریع امدادرسانی و رفع مشکلات مردم منطقه انجام شد، بنابراین مسؤولان باید همچنان که ریاست جمهوری نیز بر این امر تصریح داشتند با قدرت پای کار آیند.

وی همچنین با اشاره به حضور نماینده ویژه مقام معظم رهبری در منطقه و دیگر مسؤولان نظام جهت بازدید از مناطق سیل زده، بیان داشت: این حضور مسؤولانه سبب تسلی خاطر مردم منطقه و بازماندگان عزیزدان جان باخته شد و بخشی از مصیبت و رنج آنها را کاست.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه حضور مردم در این مراسم که از جای جای استان در آن حضور یافته اند، بسیار ارزشمند است، خاطرنشان کرد: دین اسلام نیز بر حضور در مراسم ترحیم تأکیدات بسیاری داشته است که سبب تسلی خاطر بازماندگان و کاهش رنج آنها خواهد شد.

وی با طلب آمرزش برای جانباختگان این حادثه، تصریح کرد: لازم است روند بازسازی مناطق سیل زده و امداد رسانی به مردم گرفتار در مشکلات بعد از سیل با سرعت پیگیری و انجام شود، مسؤولان باید به وعده های کمک به مردم سیل زده با سرعت بیشتری عمل کنند.

گفتنی است آیت الله محسن مجتهد شبستری با حضور در روستای چنار شهرستان عجب شیر از مناطق سیل زده این روستا از نزدیک بازدید کردند و در جریان خسارات وارده به سیل زدگان و همچنین روند امداد رسانی و بازسازی مناطق و منازل دچار حادثه سیل قرار گرفتند./854/۲۰۳/ب2

ارسال نظرات