۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۱:۵۳
کد خبر: ۴۹۲۷۰۵
استاندار قم خواستار شد؛

مشاركت فعال مديران دستگاه ها در گراميداشت مقام معلم

استاندار قم با بیان نقش پر اهمیت معلمين در تربیت نسل آینده، خواستار مشاركت فعال مدیران استان در جهت تکریم و گرامیداشت مقام معلم شد.
استاندار

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی استانداری قم، سید مهدی صادقی استاندار قم در اولین جلسه شورای آموزش و پرورش استان که در خانه معلم برگزار شد با تقدیر از فعالیت هاي مجموعه آموزش و پرورش استان در ایام نوروز، گفت: این نهاد در امر اسکان مسافرین و زائرین نوروزی در شرايط اضطرار نقش ويژه داشته است.
وی در ادامه با اشاره به نقش خیرین مدرسه ساز در توسعه زیرساخت های مورد نیاز آموزشی استان، افزود: مجموعه ي دستگاه هاي استان بايستي با همکاری مجموعه آموزش و پرورش و اختصاص زمين در نواحي مورد نياز، زمينه ي فعاليت خيرين را فراهم كنند.
صادقی با تأکید بر وجود بسترهای مناسب آموزشی در مدارس جهت توسعه ي فرهنگي در كنار تعليم و تعلم، افزود: برای تبیین اهداف دولت و نظام در زمينه ي تولید و اشتغال بايستي از این بسترها استفاده شود.
استاندار قم در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به نقش معلمان در تربیت نسل آینده، نزديك شدن به هفته ي معلم و شهادت استاد مرتضي مطهري را مورد توجه قرار داد و تصريح كرد: کارگروهی برای تدوین اقدامات دستگاهها و نهاد های استان برای تکریم مقام معلم، در هفته گرامیداشت معلم تشکیل شود.
نماینده عالی دولت همچنين با اشاره به در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا، ادامه داد: همه مدیران دستگاهها و نهادهای استان برای برگزاری هرچه با شکوه تر این حماسی سیاسی تلاش کنند.
لازم به ذکر است در ابتدای این جلسه شیخ الاسلام مدیر کل آموزش و پرورش استان با اشاره به گزارشی از وضعیت تحصیلی و علمی دانش آموزان استان، به تشریح برنامه هاي هفته گرامیداشت معلم، اسکان نوروزی و برگزاری جشنواره خیرین مدرسه ساز پرداخت.
در پایان این جلسه نیز از تعدادی از مدیران فعال در شورای آموزش و پرورش استان تقدیر به عمل آمد./۸۷۲/د
۱۰۲/ج

ارسال نظرات