۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۰
کد خبر: ۴۹۲۸۲۶
حجت الاسلام والمسلمین میرباقری:

منشأ مخالفت با ولایت فقیه به خاطر نشناختن انقلاب اسلامی است

نماینده مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه افراط و تفریط از ویژگیهای انسان‌های جاهل است، گفت: کسانی که با ولایت فقیه زاویه دارند ناشی از عدم شناخت آنان نسبت به انقلاب اسلامی است.
حجت الاسلام و المسلمین میر باقری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین محمدمهدی میرباقری نماینده مردم البرز در مجلس خبرگان رهبری، امروز در برنامه عطر عاشقی که در امامزاده ابوالحسن(ع) شهرری برگزار شد، گفت: دعا برای سلامتی امام زمان(عج) بزرگ‌ترین احسان به محضر الهی است.

وی با اشاره به ایام پایانی ماه رجب، بیان داشت: روزه گرفتن در این ماه بسیار سفارش شده است کاهش سکرات مرگ یکی از پاداش‌های الهی به روزه‌دارن این ماه به شمار می‌رود.

حجت الاسلام والمسلمین میرباقری با بیان اینکه مبعث روز رحمت الهی است، ابراز کرد: مبعث بزرگ‌ترین روز عالم هستی است و این رحمت الهی با ظهور امام زمان(عج) کامل خواهد شد. فلسفه بعثت راهنمایی بشر به سوی خداوند متعال و نجات انسان از ضلالت و گمراهی است.

نماینده مردم البرز در مجلس خبرگان رهبری در تبین اینکه اهل بیت(ع) نورالله هستند، گفت: اتصال به نور الهی تنها با عدم غفلت از ائمه معصومین(ع) میسر می‌شود بنابراین تنها شناخت و معرفت به آن بزرگوارن است که انسان را از غفلت زدگی دور می‌کند.

وی ادامه داد: امروز بسیار از مشکلات مردم اعم از تندروی‌ها و کندروی‌ها ناشی از عدم شناخت و معرفت آنان نسبت به سیره و روش ائمه معصومین(ع) است.

حجت الاسلام والمسلمین میرباقری در ادامه با بیان اینکه افراط و تفریط از ویژگیهای انسان‌های جاهل است، عنوان کرد: در ابتدای انقلاب برخی از افراد شعار انقلابی‌گری و انقلابی بودن سر می‌دادند و بسیاری از مردم را غیر انقلابی می‌نامیدند و امروز همان‌ها در آن سوی آب‌ها علیه انقلاب فعالیت می‌کنند و یا برخی دیگر که در مقابل رهبری ایستاده و زاویه دارند ناشی از عدم شناخت آنان از انقلاب اسلامی است.

نماینده مردم البرز در مجلس خبرگان رهبری افزود: اگر کسی نسبت به انقلاب شناخت و بصیرت داشته باشد هرگز دربرابر انقلاب قد علم نمی‌کند بلکه جان خود را در صیانت از ارزش‌های انقلاب در طبق اخلاص قرار می‌دهد بنابراین لازم است مردم تکلیف خود را در عصر غیبت نسبت به خود و انقلاب بدانند تا بتوانند وظایف خود را به درستی عملی کنند.

وی در پایان با استناد به آیات الهی، خاطر نشان کرد: خداوند برنامه جامعی برای سعادت انسان‌ها پیچیده است براین اساس خداوند در قرآن کریم می‌فرماید: اگر می‌خواهید در زندگی موفق باشید اطاعت از خدا و رسولش را محور قرار دهید و دیگر اینکه از اختلاف و مجادله بپرهیزید چرا که نزاع انرژی شما را برای عبادت کاهش می‌دهد و آخر اینکه در برابر مشکلات صبر و استقامت پیشه کنید./۲۰۲/۸۱۳/ب۱

ارسال نظرات