۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۶:۲۷
کد خبر: ۴۹۲۸۵۲
حجت الاسلام والمسلمین علوی خبر داد؛

خنثی سازی بیش از ۳۰ برنامه بمب گذاری در کشور در سال ۹۵

وزیر اطلاعات از کشف و خنثی سازی بیش از سی برنامه بمب گذاری در کشور طی سال ۹۵ خبر داد و گفت: با اشراف اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان(عج) اجازه توطئه به هیچ جانور تروریستی را نخواهیم داد.
وزیر اطلاعات

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام والمسلمین علوی، وزیر اطلاعات در پانزدهمین سالگرد درگذشت مرحوم عزت الله دامادی در امامزاده یحیی(ع) ساری، اخلاص در عمل را یکی از مهم ترین ویژگی های مرحوم دامادی برشمرد و گفت: این شخصیت خدوم در مقام خدمت هیچ گاه منت نمی گذاشت، چون خدمت کردن را وظیفه خود می دانست.

وی با بیان این که مسؤولیت ها برای کسانی که در معرض آن قرار می گیرند امتحان است، افزود: باید دید برای کسانی که در معرض آن قرار می گیرند آیا از این مدیریت ها برای خودشان و هدف ها و منافع شخصی استفاده می کنند یا وظیفه ای برای خدمت به مردم است.

وزیر اطلاعات با اشاره به این که باید از قدرت برای گسترش عدل و عدالت در بین مردم و گرفتن حق مظلوم از ظالم استفاده شود، تصریح کرد: نباید از قدرت برای زدن سر این و آن استفاده کرد بلکه باید در جهتی که خداوند متعال می پسندند استفاده شود.

حجت الاسلام والمسلمین علوی با بیان این که همه ما در معرض امتحان الهی هستیم، خاطرنشان کرد: زندگی عرصه آزمایش و امتحان است؛ مردم دشمن مجهولات هستند و وقتی چیزی را نمی دانند رنج می برند.

وزیر اطلاعات، جاودانگی را اصلی مهم در زندگی عنوان کرد و با بیان این که انسان دوست دارد همیشه باشد و ماهوی بودن را دوست ندارد و این خصلت مهم انسان است، خاطرنشان کرد: مرگ مربوط به همه است و نمی توان از آن فرار کرد و مرگ سراغ همه می آید اما باید بدانیم که مرگ از بین رفتن نیست بلکه جابجا شدن انسان است.

حجت الاسلام والمسلمین علوی با بیان این که با مرگ انسان از خانه ای به خانه دیگر جابجا می شود، تصریح کرد: اگر ملتی از مرگ نترسد هیچ وقت تسلیم ذلت نمی شود، چون اگر انسان از مرگ بترسد زورگوها او را به مرگ تهدید می کنند.

وی با اشاره به این که امام خمینی(ره) فرمودند مردمی که شهادت دارند اسارت ندارند، گفت: اسلام ترس را از مرگ می گیرد و به جایش عشق و میل به مرگ را جایگزین می کند.

وزیر اطلاعات با بیان این که انسان وقتی نگاهش به مرگ این گونه باشد نمی ترسد و به فکر بعد از مرگ خود است، افزود: انسان هایی که از مرگ نمی ترسند در برابر تهدید ها  عزتی به نام شهادت را دنبال می کنند.

حجت الاسلام والمسلمین علوی با اشاره به این که مرحوم دامادی خدمت به مردم را همچون عبادت می دانست، گفت: این فرد خدوم خدمت به مردم را اندوخته برای آخرت خود می دانست.

وی در ادامه سخنان خود با بیان این که مردم برای انقلاب و نظام اسلامی از هیچ سرمایه گذاری فرو گذار نکردند، تصریح کرد: این مردم حتی فرزندان خود را نیز برای این انقلاب تقدیم کردند.

وزیر اطلاعات در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که مردم دعا کنند تا سربازان گمنام حضرت ولیعصر(عج) توفیق ایجاد امنیت و آرامش برای مردم را داشته باشند، گفت: در شرایطی که منطقه و کشورهای اطراف ما ناامن است در ایران اسلامی یک امنیت مناسبی وجود دارد و همه این ها به لطف تلاش های سربازان گمنام امام زمان(عج) است.

حجت الاسلام والمسلمین علوی در بخش دیگری از سخنان خود از کشف و خنثی سازی بیش از سی برنامه بمب گذاری در کشور طی سال 95 خبر داد که تنها پنج مورد به مردم اطلاع رسانی شده است و خاطرنشان کرد: با اشراف اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان(عج) اجازه توطئه به هیچ جانور تروریستی را نخواهیم داد.

وزیر اطلاعات با بیان این که همه توطئه دشمنان در طور اطلاعاتی سربازان گمنان قرار گرفت، افزود: خستگی و مأیوس شدن در سربازان گمنام امام زمان(عج) وجود ندارد و تا آخرین قطره خون پای امنیت کشور ایستاده هستیم./۹۵۰/پ۲۰۲/ج۱

ارسال نظرات