۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۰
کد خبر: ۴۹۲۹۷۹

شرایط پذیرش دانشجوی دکتری در دانشگاه قرآن و حدیث اعلام شد

معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه قرآن و حدیث قم از پذیرش دانشجو برای سال تحصیلی ۹۷-۹۶ از طریق آزمون سراسری در مقطع دکتری خبر داد.
هادی حجت

به گزارش خبرگزاری رسا، هادی حجت، در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی دارالحدیث، به عناوین رشته ها اشاره کرد و گفت: دانشگاه قرآن و حدیث در مقطع دکتری در رشته های 1- کلام امامیه 2- علوم و معارف نهج البلاغه 3- مدرسی معارف اسلامی گرایش اخلاق (در قم) 4- مدرسی معارف اسلامی گرایش قرآن و متون (در تهران) دانشجو می پذیرد.

معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه قرآن و حدیث با بیان شرایط پذیرش و تحصیل در این دانشگاه افزود: داوطلبان  گرایش های رشته مدرسی معارف اسلامی لازم است واجد شرایط اعلام شده از سوی دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه نیز باشند این شرایط در دفترچه راهنمای رشته شماره دو آزمون دکتری صفحه شش موجود است.

وی افزود: علاقه مندان لازم است در بازه زمانی انتخاب رشته از تاریخ شنبه نهم تا سیزدهم اردیبهشت ماه با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور نسبت به انتخاب کد رشته های مورد علاقه خود اقدام کنند.

حجت افزود: داوطلبانی که حد نصاب علمی لازم را در آزمون سراسری دکتری برای شرکت در رشته های این دانشگاه کسب کرده باشند می توانند برای انجام مصاحبه در تاریخی که متعاقباً در سایت دانشگاه اعلام خواهد شد مراجعه نمایند.

معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه قرآن و حدیث  تصریح کرد: دانش آموختگان ممتاز مقطع کارشناسی ارشد، طلاب، پژوهشگران و حافظان قرآن کریم طبق آیین نامه مالی دانشگاه از تخفیفات در شهریه مقطع دکتری برخوردار خواهند بود.

وی افزود: پذیرش دانشجو در مقطع دکتری این دانشگاه از طریق آزمون اختصاصی طلاب و نیز آزمون سراسری سازمان سنجش آموزش کشور انجام می گیرد.

گفتنی است، داوطلبانی که شرایط لازم آیین استعدادهای درخشان را داشته باشند می توانند بدون شرکت در آزمون کتبی و صرفا با انجام مصاحبه در مقطع دکتری این دانشگاه پذیرفته شوند.
درحال حاضر 153 نفر در قم و43 نفر در شعبه تهران در مقطع دکتری این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند./
۸۴۳/د۱۰۲/ج

ارسال نظرات