۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۹
کد خبر: ۴۹۳۰۷۳
حجت الاسلام میر تاج الدینی:

دولت جدید باید قدرت تغییر و تحول شرایط اقتصادی و فرهنگی را داشته باشد

حجت الاسلام میر تاج الدینی با اشاره به ویژگی دوم دولت جدید ابراز کرد: ما دولتی می‌خواهیم که قدرت تغییر و تحول و دگرگون کردن شرایط را چه از نظر اقتصادی و چه از جهت فرهنگی و سیاسی داشته باشد از نظر اقتصادی چند چیز می‌توان امیدآفرین باشد.
حجت الاسلام محمدرضا میرتاج‌الدینی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین، حجت الاسلام محمدرضا میرتاج الدینی  شب گذشته در حسینیه شهید شالی قزوین با اشاره به اهمیت انتخابات ریاست جمهوری گفت: این انتخابات از حساس‌ترین، مهمترین و پرشورترین انتخابات‌ها خواهد بود.

وی در ادامه با اشاره به داشتن اخلاص در عرصه فعالیت در انتخابات، افزود: باید در عرصه فعالیت‌های  تبلیغاتی انتخابات اخلاص داشته باشیم زیرا دل‌ها در دست خداوند متعال است البته عوامل و موانع ظاهری هم در متمایل شدن دل‌ها دخیل است؛ اما اگر کار الهی باشد بدون شک خداوند هم مردم را یاری خواهد کرد.

حجت الاسلام میرتاج الدینی، ایمان و تقوا را در ایجاد محبت در دل‌ها موثر دانست و اظهار کرد: ما دولتی هستیم که دارای تعدادی ویژگی باشد یکی از این ویژگی ها این است که دولتی در آینده موفق است که دولت تغییر و تحول باشد وضعیت موجود چه از جهت اقتصادی و چه از نظر فرهنگی رضایت بخش نیست.

وی در ادامه با بیان اینکه جامعه در طی چند سال گذشته طولانی‌ترین و عمیق‌ترین رکود را شاهد بوده است، خاطرنشان کرد: مسئله بیکاری جوانان در کشور چیزی است که به طور کامل مشهود و محسوس است نخستین و مهمترین  ویژگی در دولت جدید این است که بتواند تغییر و تحولی را در وضعیت موجود ایجاد کند.

حجت الاسلام میر تاج الدینی در ادامه با بیان اینکه در سال نخست ریاست دولت نمی‌توان اقدامات آن را ارزیابی کرد اظهار کرد: در سال آخر ریاست دولت کارشناسان و صاحب نظران به خوبی می‌توانند در ارتباط با عملکرد دولت ارزیابی کنند و منصفانه نقادی و بررسی کنند و نتیجه را در اختیار مردم بگذارند تا مردم با فعالیت‌ها و نحوه عملکرد دولت در چهار سال گذشته آشنا شوند.

دولت جدید باید قدرت تغییر و تحول شرایط اقتصادی و فرهنگی را داشته باشد

وی در ادامه با اشاره به ویژگی دوم دولت جدید ابراز کرد: ما دولتی می‌خواهیم که قدرت تغییر و تحول و دگرگون کردن شرایط را چه از نظر اقتصادی و چه از جهت فرهنگی و سیاسی داشته باشد از نظر اقتصادی چند چیز می‌توان امیدآفرین باشد.

وی در ادامه اضافه کرد: نخست اینکه آن کسی که گفتمان اقتصادی دولت را در دست گرفته است باید به گونه‌ای باشد که مردم به او اعتماد کنند دوم اینکه یک تیم قوی در کنار او باشد عنصر سوم این است که برنامه جامعی هم برای اجرا در اختیار داشته باشد.

حجت الاسلام میر تاج الدینی با اشاره به راهبردهای انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: نخست اینکه وحدت میان کاندیدها باید وجود داشته باشد دوم اینکه مشارکت جمعی  در میان تمام نیروهای انقلابی و هم جهت در این مسیر ایجاد شود سوم اینکه فردی باید در مسند ریاست جمهوری قرار بگیرد که بتواند از تمام ظرفیت‌ها و نیروها استفاده کند و یک تیم قدرتمندی را در جهت انجام فعالیت ها بر سر کار بیاورد.

وی در پایان گفت: ما در حقیقت به دنبال دولتی هستیم که این دولت بتواند گلچین کند بدین معنا که این دولت خوبی‌ها و امتیازات گذشتگان را داشته باشد و حاشیه‌ها، زاویه‌ها، نارسایی‌ها و کاستی‌های دولت پیش را نداشته باشد انقلاب ما انقلابی پویا و پیشرونده است بنابراین دولت‌های ما هم باید پویا و انقلابی باشد و حرکت‌های ارتجاعی نداشته باشد./873/ ۲۰۲/ص

ارسال نظرات