۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۸
کد خبر: ۴۹۳۱۹۶

طرح استعدادیابی تحصیلی در مدارس علمیه استان بوشهر برگزار شد

معاون تهذیب حوزه علمیه استان بوشهر از برگزاری طرح استعدادیابی تحصیلی در مدارس علمیه استان بوشهر خبر داد.
آذرشب  معاون تهذیب حوزه علمیه استان بوشهر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر حجت الاسلام علی آذرشب امروز در جمع خبرنگاران از برگزاری طرح استعدادیابی تحصیلی در مدارس علمیه استان بوشهر خبر داد و گفت: این طرح با هدف راهنمایی طلاب در زمینه انتخاب رشته تحصیلی و آینده شغلی به مدت یک هفته از 26 فروردین با حضور حجت الاسلام حسنی نژاد کارشناس مشاوره تحصیلی و شغلی در سطح مدارس علمیه استان برگزار شد.

معاون تهذیب حوزه علمیه استان بوشهر افزود: در این طرح که ویژه طلاب پایه های پنج به بالا است از هر طلبه شش تست(سه تست شخصیت، دو تست هوش و یک تست رغبت سنج) اخذ شد و پس از ثبت اطلاعات گرفته شده از طلاب در نرم افزارهای مربوطه و گرفتن خروجی از نرم افزار، نتیجه به دست امده طی مصاحبه ای با حضور خود طلبه و استاد مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت و نتیجه نهایی به خود طلبه و مدیریت مدرسه اعلام شد.

وی تعداد نفرات شرکت کننده در این طرح را از 140 نفر عنوان کرد و اظهار داشت: اجرای این طرح رضایتمندی همه طلاب شرکت کننده را به دنبال داشته است.

حجت الاسلام آذرشب تعداد طلاب شرکت کننده در این طرح را از مدرسه امام علی بن ابیطالب(ع) کنگان 10 نفر، امام خمینی(ره) بوشهر 60 نفر، امام مهدی موعود(عج) دیر 10 نفر، سفیران هدایت خورموج 15 نفر، سفیران هدایت برازجان 15 نفر، چهارده معصوم(ع) برازجان 15 نفر و پیامبر اعظم(ص) خورموج 15 عنوان کرد./204/833/ب1

ارسال نظرات