۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۰
کد خبر: ۴۹۳۲۸۷
یکتا:

قصه انقلاب قصه اسلام است

جانباز هشت سال دفاع مقدس با بیان این که انقلاب اسلامی قصه امروز نیست، گفت: به فرموده امام خمینی(ره) مسأله انقلاب اسلامی از زمان تولد پیامبر اکرم(ص) شروع شده بود.
حاج حسین یکتا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حاج حسین یکتا، جانباز  هشت سال دفاع مقدس امروز در مراسم دومین سالگرد تدفین شهدای گمنام در جامعه الزهرا(س)  با بیان این که انقلاب اسلامی قصه امروز نیست، گفت:  قصه انقلاب، قصه اسلام است و به فرموده امام خمینی(ره) مسأله انقلاب اسلامی از زمان تولد پیامبر اکرم(ص) شروع شده بود.

وی افزود: زندگی ما زیر سایه انقلاب اسلامی است و بیکار نشستن و سرگرم گذشته بودن در زمانی که در انقلاب نیاز به حرکت است، کاری بیهوده و اشتباه است.

وی تصریح کرد: در حال حاضر دشمن به دلیل مشکلاتی که گرفتار آن شده، در حال گریز است و این امر به دلیل کمک‌های الهی و مدیریت رهبر معظم انقلاب در دوران کنونی است.

یکتا با اشاره به هجمه های دشمنان گفت: در سال های گذشته امریکا با هدف به‌هم ریختن نظم کشورها در حال جلب توجه بشر به سوی خود است و در مقابل ظهور انقلاب اسلامی تمام نقشه های آنها را به‌هم ریخته است.

راوی دفاع مقدس با اشاره به رشادت‌های فراوان شهدا ادامه داد: جنایاتی بسیار فراوان و خشن تر از آنچه داعش اکنون انجام می دهد، در طول دفاع مقدس از سوی رژیم بعث و دشمنان ایران در کردستان بر ما وارد شد و سپاهیان و بسیجیان بسیاری در این راه شهید شدند.

وی افزود: پس از پشت سر گذاشتن آن حوادث، وظیفه تمام طلاب است که از امکانات محیط علمی خود برای پیوند جوانان با امام زمان(عجل الله تعالی فرجه الشریف) استفاده کنند.

یکتا با بیان این که تمام سخنان و پیش بینی‌های مقام معظم رهبری و امام خمینی(ره) در حال تحقق است، ادامه داد: تمسخر کنندگان رزمندگان و ایثارگران در زمان جنگ، باید امروز را ببینند که دیگری صدامی وجود ندارد و مردم به صورت میلیونی در امنیت کامل به زیارت اربعین حسینی می روند.

جانباز جنگ تحمیلی تصریح کرد: در یادواره شهدا باید از اثر وضعی خون شهدا یاد کرد و باید دانست که خون هیچیک از شهدای غواص و شهدایی که پیکرشان مفقود شده، هدر نمی رود.

وی افزود: دشمن به یقین رسیده که کارش تمام شده و تحقق روایتی را که به قیام مردی از قم اشاره دارد که پاره های فولاد او را احاطه کرده اند؛ اکنون و با ظهور انقلاب اسلامی محقق شده است.

راوی دفاع مقدس  اظهار کرد: دشمن که اکنون به نابودی رسیده، با گسترش فساد، فحشا و ترویج استفاده از مواد تراریخته و غیره، سعی در نابودی دیگران به همراه خود دارد.

یکتا با تاکید بر جذب حداکثری افزود: آرزوی ما این است که در پایگاه های بسیج، مساجد و حوزه های علمیه همیشه به روی تمام جوانانی که در مسیر اشتباه هستند باز باشد و دقت کنیم که دشمن در تلاش است هیچ کدام از سپاهیان و افراد متدین در جامعه حضور فعال نداشته باشند تا او برنامه های خود را صحیح پیش ببرد.

وی افزود: ما در دهه چهارم انقلاب هستیم و وظیفه امروز ما سنگین تر از گذشته است؛ باید به طور جدی به یاری امام زمان(عج) شتافته و کمک اصلی ما به ایشان، در یاری رساندن به کسانی است که از راه دین منحرف شده اند.

روای دفاع مقدس با اشاره به سخن رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینک ه شما سپاهیان بدر هستید گفت: باید تمام توجه خود را معطوف به یاری امام زمان(عج) کرد و به برکت جامعه‌الزهرا(س) می توان در این مسیر نورانی قدم برداشت./968/پ۲۰۲/ج

ارسال نظرات