۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۳
کد خبر: ۴۹۳۲۹۳

اجرای تئاتر مذهبی با محوریت معرفی شخصیت امام کاظم در حرم کریمه اهل بیت

همزمان با سالروز شهادت امام کاظم(ع) ویژه برنامه تئاتر با محوریت شخصیت این امام همام در رواق کودک و نوجوان ویژه دختران برگزار شد.
تئاتر مذهبی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، همزمان با سالروز شهادت امام کاظم(ع) و سیاه پوش شدن آستان مقدس بانوی کرامت برنامه های رواق کودک و نوجوان نیز رنگ و بوی این ایام را به خود گرفت.

همخوانی سرود، مداحی، برگزاری دسته های عزاداری، برگزاری حلقه های معرفتی با محوریت شخصیت امام کاظم(ع)، برگزاری مراسم مرثیه خوانی و شعر خوانی در وصف حضرت، توزیع رنگ آمیزی با محوریت شخصیت امام کاظم(ع) و بیان قصه های مذهبی پیرامون شخصیت امام کاظم(ع) از جمله برنامه هایی است که در سالروز شهادت امام کاظم(ع) در رواق کودک و نوجوان اجرا شد.

برگزاری تئاتر مذهبی با محوریت معرفی شخصیت امام کاظم(ع) و بیان مصایب این امام بزرگوار در زندان از دیگر برنامه های مهم سالروز شهادت امام کاظم(ع) در رواق کودک و نوجوان بود که با استقبال بسیار خوب کودکان و نوجوانان دختر روبه رو شد.

لازم به ذکر است که همزمان با مبعث حضرت رسول اکرم(ص) ویژه برنامه عید مبعث در رواق کودک و نوجوان برای دختران برگزار خواهد شد و دختران نوجوان با حضور در رواق کودک و نوجوان می توانند در این ویژه برنامه شرکت کننده و با حضور در مسابقات هدایای متبرک آستان مقدس حضرت معصومه(س)را دریافت کنند./968/پ۲۰۳/ج

ارسال نظرات