۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۴
کد خبر: ۴۹۳۳۳۹
رییس دانشکده الهیات دانشگاه امام صادق:

هدف طاغوت نابودی فرهنگ و عقیده جوانان است

رییس دانشکده الهیات دانشگاه امام صادق(ع) گفت: طاغوت و جریان باطل درصدد نابودی جوانان و مدیریت بر آنها هستند برهمین اساس با کمرنگ جلوه دادن برخی از خطوط نابودی تمایز فرهنگ و عقیده را دنبال می کنند.
حجت الاسلام و المسلمین حسین‌علی سعدی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام حسین‌علی سعدی، رییس دانشکده معارف اسلامی و الهیات دانشگاه امام صادق(ع)، یک شنبه شب در سلسله جلسات هفتگی هیات میثاق با شهدا که به همت بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق(ع) و در همین دانشگاه برگزار شد، گفت: بر مبنای سیره امام موسی کاظم(ع) انسان نباید در برابر طاغوت صحنه را خالی کند.

وی افزود: رافضی به این معنا است که انسان با تمام قوا در برابر باطل و طاغوت ایستادگی کند و هزینه این ایستادگی را با همه وجود تقبل کند.

حجت الاسلام سعدی با بیان اینکه امام موسی کاظم(ع) امام الرفض است چرا که ایشان رفض را در عمل نشان داد، بیان داشت: امام نه تنها خود صاحب رفض بودند بلکه شاگردانی تربیت کردند که سراسر روافض بودند و در برابر باطل و طاغوت به مبارزه می‌پرداختند.

رییس دانشکده معارف اسلامی و الهیات دانشگاه امام صادق(ع)با اشاره به اینکه تقیه به معنای سکوت نیست بلکه مدیریت بر شرایط است، ابراز کرد: خلفای بنی العباس به نام اسلام بدترین ظلم‌ها را بر ائمه اطهار(ع) روا داشتند امام موسی کاظم(ع) در برابر خلیفه زمانش محکم ایستادگی ‌کردند. امروز برخی تقیه را سکوت منفعلانه معنی می‌کنند در حالی که تقیه یعنی با ایستادگی در برابر طاغوت آنان خلع سلاح ‌شوند.

وی اظهار داشت: امروز فضا به گونه‌ای است که طاغوت و جریان باطل درصدد نابودی رفض جوانان و مدیریت بر شما هستند برهمین اساس با کمرنگ جلوه دادن برخی از خطوط نابودی تمایز فرهنگ و عقید را دنبال می کنند./203/813/ب1

ارسال نظرات