۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۹
کد خبر: ۴۹۳۵۵۹
امام جمعه زابل مطرح کرد؛

بعثت پیامبر؛ عقبه انقلاب/ ایجاد دوقطبی در جهت ضعف قدرت تشخیص مردم

حجت الاسلام کیخا گفت: انقلاب اسلامی و حکومت دینی بر تمام شئونات بسترسازی شده و عقبه این انقلاب بعثت نبی مکرم اسلام است.
حجت الاسلام کیخا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، حجت الاسلام علی‌اکبر کیخا، امام جمعه زابل شب گذشته در جشن مبعث پیامبر که در مسجد بعثت زاهدان برگزار شد گفت: بعثت پیامبر به معنی بعثت اشرف رسولان، ختم رسولان و اکمل پیامبران است؛ کسی که دین به او ابلاغ تا مردم را ارشاد کند.

وی با تأکید بر اینکه خداوند به منظور شکل دادن اسوه اطاعت و بندگی حضرت محمد(ص) را خلق کرده است بیان کرد: اگر پیامبر نبود هستی هم نبود؛ اگر علی(ع) نبود حضرت محمد(ص) هم نبود و اگر حضرت فاطمه(س) نبود پیامبر و حضرت علی هم نبودند زیرا فاطمه آینه زلال است که ظرفیت دارد تا نور عظمای ولایت را در ۱۱ نفر بدمد.

حجت الاسلام کیخا با اشاره به برکت وجود حضرت زهرا(س) تصریح کرد: کوثر نعمت بزرگی است تا پیامبر ابتر نماند، کوثر شخصیتی است که مربوط به پیامبر می‌شود و سراسر خیر و برکت است.

وی هدف آفرینش انسان را عبادت خدا دانست و گفت: باید در تمام شئونات زندگی عبد خداوند باشیم و رضای خداوند را مدنظر داشته باشیم تا در این عالم فانی و زودگذر راه را گم نکنیم.

امام جمعه زابل ادامه داد: انبیا و اولیای الهی در طول تاریخ سکان هدایت را به دست گرفته‌اند؛ انقلابی که از سوی پیامیر شکل گرفت انقلابی است با حکومت الهی که آرزوی همه ادیان و پیامبران اولیا بوده و اکنون نیز تفکرات ناب ولایت فقیه هدیه خداوند در عرصه پیشرفت به بهترین وجه است.

وی با بیان بر اینکه انقلاب اسلامی و حکومت دینی بر تمام شئونات بسترسازی شده و عقبه این انقلاب بعثت نبی مکرم اسلام است اظهار داشت: هدف نهایی انقلاب، تقدیم پرچم اسلام به صاحب اصلی آن یعنی امام زمان است.

حجت الاسلام کیخا در بخش دیگری از سخنان خود به وجود دوقطبی دوست و دشمن اشاره و عنوان کرد: از بدو خلقت تاکنون دوقطبی واقعی خیر و شر، حق و باطل، موحدین و مشرکین وجود داشته است؛ امروز هم دشمنان از توسعه و ترویج تفکرات پیامبر جلوگیری می‌کنند و نمی‌گذارند فرهنگ محمدی شکل گیرد.

وی افزود: اسلام آمریکایی که رهبر انقلاب نیز نسبت به آن دغدغه داشته و بارها بر آن تأکید کرده‌اند در جهت ایجاد دوقطبی کاذب است؛ با نزدیک شدن به انتخابات دشمن در پی ایجاد دوقطبی کاذب است تا ما قدرت تشخیص درست را از دست دهیم.

امام جمعه زابل ابراز داشت: وظیفه و رسالت ما ولایت پذیری، پیداکردن راه رضای خدا، شناخت ولی امر و حرکت در مسیر و راه امام زمان(عج) است./۲۰۲/۸۳۱/ب۱

ارسال نظرات