۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۱
کد خبر: ۴۹۳۵۷۹
استاد درس خارج حوزه:

برخی به خاطر رأی مردم رفتاری منافقانه دارند

حجت الاسلام محمدی قائینی گفت: برخی افراد برای رسیدن به منافع خود برخی مسائل را رعایت می کنند و با خشرویی به دنبال همراه کردن مردم با وعده های عجیب با خود هستند.
حجت الاسلام والمسلمین محمدی قائینی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، حجت الاسلام محمد محمدی قایینی استاد حوزه علمیه همدان پیش از ظهر امروز در مراسم جشن مبعث که در مسجد حوزه علمیه آیت الله آخوند(ره) برگزار شد با اشاره به جایگاه توجه به سیره پیامبر(ص) اظهار داشت: همه باید سیره پیامبر گرامی اسلام را در زندگی جاری و به آن توجه کنیم.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: پیامبر در همه ابعاد زندگی برای انسان اسوه است و تمام اعمال  گفتار ایشان برای انسان به نوعی اسوه و الگو محسوب می شود.

حجت الاسلام محمدی قائینی تصریح کرد: همنشینی و یکرنگ بودن با مردم از ویژگی های بارز پیامبر(ص) است که ایشن خود را از مردم جدا و متمایز نمی دانست.

وی با بیان این که مسؤولان باید خود را در انجام امور با مردم یکرنگ بدانند و از سیره پیامبر درس بگیرند، گفت: مسؤولان نباید خود را صاحب منصب و رییس مردم بدانند بلکه باید خدمت به مردم را افتخار خود بدانند.

استاد درس خارج حوزه علمیه همدان افزود: همه باید در همه ابعاد زندگی رسول گرامی اسلام را الگو و اسوه خود بدانیم و از رفتار و کردار ایشان در زندگی بهره مند شویم.

وی با اشاره به روحیه توحیدی انسان و ضرورت آن گفت: برخی افراد به خداوند اعتقادی استوار دارند و این افراد با استعانت از سیره پیامبر(ص) می توانند پله های ترقی را سیر کنند.

حجت الاسلام محمدی قائینی گفت: برخی افراد برای رسیدن به منافع خود برخی مسائل را رعایت می کنند و با خشرویی به دنبال همراه کردن مردم با وعده های عجیب با خود هستند./۲۰۳/۹۷۹/ب۱

ارسال نظرات