۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۵
کد خبر: ۴۹۳۷۲۰
مدیركل تبلیغات اسلامی فارس:

اینترنت بدون فیلتر در حوزه خانواده نگران‌کننده است

مدیركل تبلیغات اسلامی فارس با بیان این که اینترنت بدون فیلتر در حوزه کودک و نوجوان و خانواده نگران‌کننده است، گفت: ورود به فضای مجازی بدون آموزش اصولی سم مهلک است.
.حجت‌الاسلام محمد صادق مهرابی، مدیركل تبلیغات اسلامی فارس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شیراز، حجت‌الاسلام محمد صادق مهرابی مدیركل تبلیغات اسلامی فارس امروز چهارشنبه 6 اردیبهشت ماه در جمع خبرنگاران با تأکید بر این که آموزش و نظارت خانواده، ضرورت استفاده کودکان و نوجوانان از فضای مجازی است، گفت: فیلتر، پالایش و نظارت بر فضای مجازی در همه دنیا وجود دارد و در حال حاضر فیلترینگ هوشمند در کشورهای پیشرفته رایج است.

حجت‌الاسلام مهرابی خاطرنشان کرد: دشمن با تفکر غربی در فضای مجازی سبب بی بند و باری و ترویج خشونت می‌شود که باید فضای مجازی کشور مطابق با فرهنگ ایرانی اسلامی هدایت شود.

وی ضمن اظهار این مطلب که صیانت و نظارت در فضای مجازی باید جدی گرفته شود، گفت: خدمات توسعه پهنای باند و افزایش سرعت اینترنت در صورتی که با برنامه ریزی و مدیریت منطقی و اصولی نباشد منجر به تهدید جدی می‌شود.

حجت الاسلام مهرابی افزود: اینترنت بدون فیلتر در حوزه کودک و نوجوان و خانواده نگران‌کننده است و ورود به فضای مجازی بدون آموزش اصولی سم مهلک است از این رو مصونیت و ایمن‌سازی فضای مجازی راه کار منطقی‌تر است تا محدودیت کلی این فضا که می‌توان استفاده‌های مفیدی از آن صورت گیرد./203/825/ب1

ارسال نظرات