۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۷
کد خبر: ۴۹۳۷۲۱
با حضور فرمانده تیپ امام صادق؛

یادواره شهدای مدرسه علمیه امام صادق برگزار شد

یادواره شهدای مدرسه علمیه امام صادق(ع) با حضور فرمانده تیپ برگزار شد.
یادواره شهدای مدرسه امام صادق با حضور طیبی فر

به گزارش خبرگزاری رسا، یادواره شهدای مدرسه امام صادق(ع) باحضور بسیجیان ودیگر اقشار انقلابی و ولایت مدار برگزار شد .

حجت الاسلام طیبی فر سخنران این محفل نورانی یکی از مهم ترین  ویژگی های شهدای روحانی را عالم توام با عمل بودن دانست و آمار قریب به 5000شهید روحانی را بیانگر و سند این موضوع دانست.

فرمانده تیپ مستقل83 امام جعفر  صادق (ع) (اخلاص و انجام تکلیف ،توصیه به دفاع از ارزش ها وپیروی بی چون وچرا از ولایت فقیه را از محورهای اصلی وصیت نامه شهدا معرفی کرد و رسالت  بازماندگان شهدا در تحقق  سفارشات این به حق پیوستگان را خطیر دانست.

وی در پاسخ به این شبهه که می گویند مجالس شهدارا به مسایل سیاسی آلوده نکنید گفت: قاتلین اصلی شهدا غیر از آمریکا و ایادی آمریکا چه کسی هستند؟ مگر می شود از شهدا گفت ولی از قاتلین شهدا حرفی نزد؟ چگونه می شود از شهدا گفت اما از جنایات وخیانت های قاتلین شهدا نگفت.

حجت الاسلام طیبی فر در ادامه با اشاره به جمله ای از حسنین هیکل که میگوید:"من نمی دانم ولایت فقیه چیست اما این را می دانم که ایران تا به حال دو مرتبه به سواحل مدیترانه رسیده است که مرتبه ی اول درزمان هخامنشیان بالشکر کشی و یک مرتبه هم با اقتدار ولایت فقیه" افزود امروز شهرک های موشکی  زیرزمینی  جمهوری اسلامی ایران  با آمادگی کامل با کوچکترین حرکت ناشیانه ای از طرف دشمن با دستور و اشاره مقام معظم رهبری (حفظه الله )مانند بمب بر سر دشمنان فرود خواهد آمد.

فرمانده تیپ 83امام جعفر صادق (ع)در پایان با انتقاد از مشی دولت در وابستگی به بیگانگان افزود: در بحث اقتصاد مقاومتی مقام معظم رهبری دستور تشکیل قرارگاه را صادر کرد و فرمانده این قرارگاه را شخص رییس جمهور معرفی کردند و رییس جمهور معاون اول خود را و در نهایت آقای جهانگیری کسی را به عنوان رییس این ستاد تعیین کرد که هیچ اعتقادی به اقتصاد مقاومتی و حتی مدیران داخلی ندارد و معتقد است ما عرضه مدیریت اقتصادی نداریم و مدیر اقتصادی را باید از خارج وارد کرد. آیا معنای اطاعت پذیری از رهبری الهی این است. /۹۲۴/د۱۰۲/ج

ارسال نظرات