۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۰
کد خبر: ۴۹۳۸۰۲
امام جمعه موقت کرمانشاه:

جلوگیری از واردات بی رویه مشکل اشتغال جوانان را برطرف می کند

امام جمعه موقت کرمانشاه با اشاره به لزوم جلوگیری از واردات کالاهایی که مشابه آنها در کشور تولید می شود، گفت: جلوگیری از واردات بی رویه مشکل اشتغال نسل جوان در کشور را برطرف می کند.
حجت الاسلام محمد حجتی

حجت الاسلام والمسلمین محمد حجتی، امام جمعه موقت کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، ابراز داشت: انتخابات هدیه خدا، امام و شهدا است که سرنوشت کشور را تعیین می کند.

امام جمعه موقت کرمانشاه تصریح کرد: باید در انتخابات با دقت مواضع و دیدگاه های کاندیداها بررسی شده و فرد اصلح را برگزینیم زیرا سود یا ضرر این انتخاب حداقل چهار سال همراه ملت است و چه بسا اثرات این انتخاب درست یا غلط بیش از چهار سال در کشور وجود دارد.

وی در ادامه بیان داشت: باید با تحقیق و بررسی دقیق، فردی صالح و مسؤولیت پذیر و خدمتگزار را انتخاب کنیم و سرنوشت کشور را به دست فردی شایسته بسپاریم.

حجت الاسلام والمسلمین حجتی خاطرنشان کرد: اگر جامعه با مشکلاتی دست به گریبان است، همه ما در به وجود آمدن این شرایط مسؤول هستیم و اگر جامعه در شرایط خوبی بسر می برد باز هم ما در به وجود آمدن این شرایط سهیم هستیم زیرا انتخابهای ما شرایط جامعه را شکل می دهد.

این مسؤول اظهار داشت: باید اگر از شرایط موجود در کشور راضی هستیم همین مسؤولان را برگزینیم و اگر از وضعیت کنونی ناراضی هستیم مسؤولانی دیگر که صلاحیت بیشتری در اداره امور کشور دارند را انتخاب کنیم.

وی عنوان داشت: انتخابات به این معنا است که هر شخص، حقوق اجتماعی و سرنوشت سیاسی کشور خود را در اختیار افرادی قرار می دهد تا هم نیازهای اجتماعی او را برطرف کنند و هم مشکلات کشور را کاهش دهند.

امام جمعه موقت کرمانشاه تأکید کرد: تا روز برگزاری انتخابات همه کاندیداها نیازمند جمع آوری آرا هستند اما پس از برگزاری انتخابات اگر انتخاب ما صحیح باشد آن مسؤولان چهار سال در خدمت جامعه هستند، در غیر اینصورت اگر انتخاب ما غلط باشد چهار سال در پی منافع خود و ثروت اندوزی خواهند بود.

حجت الاسلام والمسلمین حجتی شرکت در انتخابات را امری واجب خواند و یادآور شد: مشکلات امروز جامعه ما بیکاری، گرانی و فساد است پس باید افرادی را انتخاب کرد که به دنبال از بین بردن این مشکلات باشند.

وی مطرح کرد: از بین بردن مشکلات موجود در کشور سخت اما شدنی است، انسانها قدرت تغییر خود و جامعه را دارند.

امام جمعه موقت کرمانشاه در پایان راه حل مشکل بیکاری را جلوگیری از واردات بی رویه دانست و گفت: واردات کالاهایی که مشابه آنها در کشور وجود دارد تولیدکنندگان داخلی را ورشکست کرده و منجر به تعطیلی کارخانه ها می شود بنابراین باید از واردات جلوگیری شود تا با رونق گرفتن کارخانه های داخلی، نسل جوان نیز از مشکل بیکاری خلاص شوند./857/۳۰۲/ب2

ارسال نظرات