۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۳
کد خبر: ۴۹۳۸۳۷
طی مراسمی؛

تمبر و تندیس تفسیر قاموس قرآن آیت الله قریشی رونمایی شد

تمبر و تندیس تفسیر قاموس قرآن آیت الله قریشی امروز در مراسم تجلیل از ۷۰ سال خدمت قرآنی این عالم ربانی رونمایی شد.
تمبر آیت الله قریشی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، فرخی، مدیرکل پست آذربایجان غربی امروز در مراسم تجلیل از 70 سال خدمت قرآنی آیت الله قریشی با اشاره به ساز و کار چاپ تمبر، اظهار کرد: اداره کل پست آذربایجان غربی تا به امروز موفق به چاپ تمبر بین المللی شمس تبریزی شده است.

وی گفت: در سطح ملی نیز تاکنون تمبر یادبود شهید مهدی باکری و حجت الاسلام والمسلمین غلامرضا حسنی، امام جمعه سابق ارومیه منتشر شده بود که امروز نیز شاهد رونمایی از تمبر ملی آیت الله قریشی، مفسر قرآن کریم در استان هستیم.

تمبر آیت الله قریشی امروز به منظور تجلیل از 70 سال خدمت قرآنی این پژوهشگر قرآن با حضور مسؤولان، فرماندهان نظامی و انتظامی، علما و روحانیان تشیع و تسنن و ائمه جمعه و جماعات آذربایجان غربی، علما و برجستگان ادیان دیگر آسمانی همچون اسقف توماس میرم اسقف اعظم کاتولیک‌های آذربایجان غربی و شرقی و اسقف اعظم خلیفه گری آشوری، کلدانی و کاتولیک ارومیه رونمایی شد.

همچنین در این مراسم تندیس قاموس قرآن از تألیفات آیت الله قریشی در رابطه با تفسیر قرآن کریم رونمایی و به این عالم ربانی اهدا شد.

قاموس قرآن، تفسیر آیه به آیه و روایی قرآن کریم از تألیفات آیت الله قریشی است که در 7 جلد از سوی دارالکتب الاسلامية در تهران منتشر شده است.

این کتاب از تار‌يخ اتمام تأليف یعنی  ارديبهشت ۱۳۵۴ تا سال ۱۳۷۴ شمسی بيش از ده بار تجديد چاپ شده است./936/۲۰۳/ب2

ارسال نظرات