۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۰:۱۵
کد خبر: ۴۹۳۹۱۰
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم:

تکریم خانواده شهدا اقدامی در مسیر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است

هاشمی تکریم و تجلیل از خانواده معظم شهدا و ایثارگران را سبب زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و حرکتی در مسیر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه دانست.
هاشمی

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم، سید جواد هاشمی با اشاره به اینکه از ابتدای امسال تا کنون 200 دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران انجام شده است، افزود: دیدار از خانواده معظم شهدا و ایثارگران در قالب طرح سپاس از وظایف اصلی بنیاد شهید و امور ایثارگران و اقدامی تاثیر گذار در احیای فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است.
وی بیان کرد: این دیدارها با جانبازان بالای 25درصد و آزادگان 145 مورد،‌ با والدین، ‌همسر و فرزند شهید 43 دیدار و‌ جانبازان زیر 25درصد 12 مورد دیدار در یکماه گذشته بوده است.
وی اضافه کرد: زنده نگه داشتن روحیه جهادی و انقلابی با داشتن روحیه ایثارگری موجب حفظ ارزشها و دستاوردهای شهدا  است، ارزش هایی که برای آن خون های بسیاری تقدیم گردید تا این کشور در زیر سایه اسلام بدون وابستگی به شرق و غرب با حفظ استقلال، آزادی و عزت خویش به پیشرفت و تعالی دست یابد.
وی ادامه داد: از سال 93 تا سال 95،‌ 37هزار و 715 دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران استان قم انجام شده است. این دیدارها در قالب طرح ابراهیمیان، ‌ام البنین (س)، ‌دفاع مقدس،‌ دولت عشق،‌ رمضان،‌ شهدای منا،‌ علمداران حماسه‌،‌ فجر آفرینان،‌ مدافعان حرم اجرا شد، علاوه بر این برنامه دیدار از خانواده معظم شهدا در طول سال  با حضور خادمان به شهدا پیگیری می شود.
سردار هاشمی بیان کرد: در طول سال حداقل یک دیدار از کل جامعه هدف صورت می گیرد و ضمن تفقد از ایشان،‌ مسایل و مشکلات خانواده ها مورد بررسی و پیگیری قرار می گیرد./۸۷۲/د102/ی

ارسال نظرات