۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۵
کد خبر: ۴۹۳۹۶۱

پیام تبریک حجت الاسلام والمسلمین قریشی به حافظ برتر ارومیه در مسابقات بین المللی قرآن

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی در پیامی کسب رتبه نخست زینب محمد نژاد حافظ کل قرآن کریم در نخستین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن بانوان در بخش حفظ کل را تبریک گفت.
مسابقات قرآن

به گزارش خبرگزاری رسا در ارومیه، نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان غربی و امام‌جمعه ارومیه در پیامی کسب رتبه نخست سرکار خانم «زینب محمد نژاد» حافظ کل قرآن کریم در نخستین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن بانوان در بخش حفظ کل را تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

خواهر ارجمند سرکار خانم زینب محمد نژاد

سلام‌علیکم

خدا را شاکرم که افتخار مبارک دیگری در حوزه فعالیت‌های قرآنی توسط جنابعالی نصیب استان آذربایجان غربی گردیده است.

کسب چنین رتبه‌های ارزشمندی که حاکی از وجود ظرفیت‌های متعدد و مستعد قرآنی در استان می‌باشد، به‌یقین در انگیزش جوانان به انس با قرآن کریم تأثیرات فراوانی خواهد داشت.

اینجانب ضمن تبریک کسب رتبه نخست اولین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم بانوان جهان اسلام در رشته حفظ کل قرآن کریم محضر سرکار عالی و خانواده محترمتان که موفق به تربیت ۴ حافظ کل بوده‌اند، به روح پرفتوح شهید اسلام مصطفی محمد نژاد که جزو حاملان و حافظان قرآن کریم نیز بودند درود می‌فرستم.

از همه مسئولان انتظار می‌رود ضمن ارج نهادن به این اتفاق مهم، در استفاده از چنین رویدادهایی برای ترویج و توسعه هرچه بیشتر فعالیت‌های قرآنی در جامعه همت کافی و وافی را داشته باشند.

موفقیت همگان را تحت عنایات خاصه حضرت ولی‌عصر (ارواحنا فداه) از بارگاه حضرت حق‌تعالی خواستارم./102/936/ب1

ارسال نظرات