۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۷
کد خبر: ۴۹۴۰۷۵
مدیر حوزه‌های علمیه سیستان و بلوچستان:

ایجاد ناامنی و کشتار نهایت ضعف دشمن را نشان می‌دهد

حجت الاسلام باقری گفت: شهادت مرزبانان غیور ما نشانه ضعف یک گروه نیست بلکه نشان‌دهنده ضعف قدرت‌های دنیا مانند آمریکا و انگلیس است.
حجت الاسلام محمد باقری، مدیر حوزه‌های علمیه سیستان و بلوچستان

حجت الاسلام محمد باقری، مدیر حوزه‌های علمیه سیستان و بلوچستان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، گفت: ایجاد ناامنی و کشتار نهایت ضعف دشمن را نشان می‌دهد.

وی ادامه داد: شهادت مرزبانان غیور ما نشانه ضعف یک گروه نیست بلکه نشان‌دهنده ضعف قدرت‌های دنیا مانند آمریکا و انگلیس است، یکی از اهداف عمده دشمنان برای کاستن از هیجان انتخابات و بردن ذهن های مردم به مسأله جدید، اقدام به این گونه اعمال شنیع است.

حجت الاسلام باقری ایجاد ناامنی را در مشارکت مردم در انتخابات بی‌اثر خواند و خاطرنشان کرد: چنین مسائلی سبب می شود مردم ما با شور بیشتر در انتخابات شرکت کنند و انتخابات را نقطه قوت خود نشان دهند.

وی با اشاره به نقش کشورهای منطقه در مبارزه با گروه‌های تروریستی افزود: آنچه که از کشورهای همسایه مانند پاکستان و افغانستان انتظار می‌رود این است که در این زمینه بهره برداری های سوء این چنینی را محدود کنند؛ بیشترین نقش را در این مسائل سرویس‌های جاسوسی کشورهای آمریکا و انگلیس دارند که تلاش می‌کنند زمینه را برای اختلاف بین کشورهای همسایه قرار دهند.

مدیر حوزه‌های علمیه سیستان و بلوچستان در پایان وحدت را سبب ایجاد امنیت توصیف کرد و یادآور شد: یکی از عوامل مهم در کاهش این مسائل وحدت بین شیعه و سنی است؛ انتظار طبیعی از عوامل مؤثر و نیروهای استان این است که با برخوردها و رفتارهای خود به گونه‌ای عمل کنند که دشمنان امکان بهره‌برداری نداشته باشند.‌/302/831/ب1

ارسال نظرات