۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۱
کد خبر: ۴۹۴۰۸۱
مولوی ساداتی:

اجازه نمی‌دهیم دشمنان ناامنی و اختلاف را به مردم القا کنند

مولوی ساداتی با بیان اینکه مردم با وحدت در بین خود حافظ مرزها بوده‌اند، گفت: ما هرگز اجازه نمی‌دهیم دشمنان از اینگونه مسائل بهره‌برداری کنند؛ دشمن می‌خواهد با نفوذ خود این را القا کند که منطقه ناامن است.
ساداتی

مولوی عبدالصمد ساداتی، امام جمعه اهل سنت سراوان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، گفت: شهادت جمعی از نیروهای مرزبانی که به دست گروه‌های تکفیری در منطقه مرزی میرجاوه به شهادت رسیدند واقعه‌ای بسیار دردناک است.

وی ادامه داد: دشمنان امنیت و کشور با چنین برنامه‌هایی تلاش می‌کنند تا ایجاد تفرقه کنند؛ این اقدامی ناجوانمردانه است و اینگونه مسائل نمی‌تواند در اراده استوار این مردم که سال ها با وحدت زندگی کردند خدشه وارد کند.

مولوی ساداتی با بیان اینکه مردم با وحدت در بین خود حافظ مرزها بوده‌اند خاطرنشان کرد: ما هرگز اجازه نمی‌دهیم دشمنان از اینگونه مسائل بهره‌برداری کنند؛ در حالی که نزدیک به انتخابات هستیم دشمن می‌خواهد با نفوذ خود این را القا کند که منطقه ناامن است ولی امروزه امنیتی که با کمک مردم، سپاه و مرزبانی در منطقه وجود دارد دشمن نمی‌تواند نفوذ کند.

وی اظهار داشت: این توانایی و شهامت نیست که از راه دور و از مرز کشور دیگری حمله کنند و تعدادی از مرزبانان کشور ما را به شهادت برسانند، حضور مردم در مراسم تشییع جنازه این عزیزان وحدت را نشان خواهد داد و یک بار دیگر استکبار جهانی را ناامید خواهد کرد.

امام جمعه اهل سنت سراوان در پایان درباره وحدت عنوان کرد: وحدت است که می تواند امنیت را به ویژه در مناطق مرزنشین پایدار کند؛ در بسیاری از مسائل جزئی ممکن است اختلاف باشد ولی در مسأله امنیت کشور هیچ اختلافی وجود ندارد./302/831/ب1

ارسال نظرات