۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۷
کد خبر: ۴۹۴۱۲۲
نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی:

دولت آینده باید مسیر انقلاب اسلامی را سریع تر طی کند

آیت الله علم الهدی گفت: با بصیرتی که بزرگان در اقشار جامعه ایجاد می کنند، دولتی روی کار بیاید که در مسیر خدمت این دولت، مسیر انقلاب اسلامی سریع تر و قاطع تر حرکت کند.
آیت الله علم الهدی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، آیت الله سید احمد علم الهدی پیش از ظهر امروز در همایش پرچمداران بصیرت که با حضور حضرت آیت الله نوری همدانی و ائمه جمعه استان خراسان رضوی در حسینیه امام خمینی(ره) برگزار شد، اظهار کرد: ما باید خطی را در جریان سیاسی اتخاذ کنیم که اطمینان داشته باشیم منطور نظر امام زمان(عج) است تا به واسطه حرکت در این خط رضایت آن حضرت را کسب کرده باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی گفت: از ابتدای پیروزی انقلاب مقدس اسلامی، مجموعه دولت هایی که در انجام مسائل اجرایی نظام ظهور پیدا کرده اند، با وجود این که با یک انتخاب سالم به وجود آمده و موفق شده اند، در عرصه عمل و اجرا برای آن ها مسائلی پیش آمده است که از نظر حفظ مکتب اسلام ناب محمدی برای قاطبه روحانیت و مراجع بزرگوار تقلید، دغدغه آفرین بوده اند.

وی افزود: دولت ها با وجود حرکات مثبتی که در مدیریت اجرایی کشور داشتند، هم در عرصه فرهنگ و هم عرصه های مختلف اجتماعی حرکاتی انجام گرفته است که تولید نگرانی برای روحانیت کرده است. تجربه 38 ساله در این نظام و در شعاع رهنمود حکیمانه ای که از مرجعیت اتخاذ می کنیم خط را به ما نشان می دهد تا در دولتی که پس از این تشکیل می شود، شاهد آن نگرانی ها نباشیم.

آیت الله علم الهدی «توسعه معارف دینی» را یکی از مهم ترین معیارهای بررسی عملکرد دولت ها در نظام جمهوری اسلامی قلمداد کرد و یادآور شد: همانطور که رسالت اصلی نظام اسلامی توسعه دین و مکتب و پیمودن مسیر پر تلاش انقلاب پویای اسلامی است، ان شاءالله با بصیرتی که بزرگان در اقشار جامعه ایجاد می کنند، دولتی روی کار بیاید که در مسیر خدمت این دولت، مسیر انقلاب اسلامی سریع تر و قاطع تر حرکت کند و در پایان این دولت شاهد اوج اقتدار این مکتب باشیم./۲۰۳/۸۲۰/ب۱

ارسال نظرات