۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۸
کد خبر: ۴۹۴۱۳۰
فرمانده سپاه فجر فارس:

توسعه فرهنگ قرآنی و تربیت نسل انقلابی، وظیفه زنان است

فرمانده سپاه فجر فارس گفت: ترویج و توسعه فرهنگ قرآنی در جامعه و تربیت نسلی که به گذشتگان خود افتخار و در مسیر انقلاب اسلامی حرکت کند از وظایف مهم زنان مومن در جامعه اسلامی است.
سردار غیاثی

به گزارش خبرنگارخبرگزاری رسا در شیراز، سردار سید هاشم غیاثی فرمانده سپاه فجر فارس شامگاه امروز 7 اردیبهشت ماه در نشست شواری عالی بسیج جامعه زنان استان فارس، گفت: ترویج و توسعه فرهنگ قرآنی در جامعه و تربیت نسلی که به گذشتگان خود افتخار و در مسیر انقلاب اسلامی حرکت کند از وظایف مهم زنان مومن در جامعه اسلامی است.

وی با تاکید بر نقش زنان در تربیت فرزندان و مدیریت خانواده، تصریح کرد: عالمان صالح و شخصیت های بزرگ دینی پرورش یافتۀ والدینی هستند که با قرآن اُنس داشته اند.

فرمانده سپاه فجر با بیان اینکه در انقلاب اسلامی و جامعه ای که با امام معصوم پیوند دارد بن بست و شکست وجود ندارد، گفت: همه تلاش های دوستداران انقلاب اسلامی در جهت نهضت جهانی امام عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) است.

وی ادامه داد: تعالی معنوی اخلاقی، هوشیاری، آگاهی، تحلیل و اقدام به موقع و مناسب مولفه های یک منتظر واقعی هستند.

سردار غیاثی با بیان اینکه ترویج سپاه هراسی و بسیج هراسی دستور کار اصلی آمریکا است، گفت: آمریکا و استکبار جهانی نگران توسعه نگرش و فرهنگ پاسداری و ترویج اندیشه بسیجی در سایر کشورها هستند.

فرمانده سپاه فجر افزود: امروز حزب الله لبنان که مولود سپاه و بسیج است در مقابل آمریکا و رژیم صهیونیستی ایستاده و این تفکر بسیجی منطقه را مدیریت می کند./۲۰۳/۸۲۵/ب۱

ارسال نظرات