۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۴
کد خبر: ۴۹۴۱۹۱
با حضور نماینده ولی فقیه در کردستان؛

نشست طلاب و فضلای قروه و کامیاران در قم برگزار شد

نشست طلاب و فضلای شهرستان های قروه و کامیاران با حضور نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری و نمایندگان طلاب و فضلای این دو شهرستان در دفتر تبلیغات اسلامی قم برگزار شد.
مجمع نمایندگان طلاب و فضلای

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، جلسه طلاب و فضلای شهرستان های قروه و کامیاران پیش از ظهر امروز با حضور نماینده ولی فقیه در کردستان و نمایندگان طلاب و فضلای قروه و کامیاران در نمازخانه دفتر تبلیغات اسلامی استان قم برگزار شد.

حجت الاسلام اکبر هوشیاری نماینده طلاب و فضلای قروه و کامیاران در ابتدای این نشست با تبریک به مناسبت فرا رسیدن ماه پر برکت شعبان، ادامه داد: امیدواریم که در این ماه پر برکت با انتخابی درست در جهت سامان بخشی به امر معیشت اثرگذار باشیم.

وی به دو وظیفه اساسی در انتخابات اشاره کرد و افزود: حضور بسیار بالا و چشمگیر و انتخاب اصلح در ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا دو وظیفه مهم مردم و به ویژه طلاب است.

حجت الاسلام هوشیاری تصریح کرد: تخریب و بدگویی از معضلاتی است که اخیرا گریبانگیر جامعه شده و هر جا که می رویم شاهد تخریب و بداخلاقی هستیم؛ این که دیگران را تخریب می کنند و متأسفانه رواج پیدا کرده، یک منکر است؛ باید دقت کنیم که غیر از اهل بیت(ع) هیچ احدی معصوم نیست.

وی تأکید کرد: نباید به هر قیمتی دیگران را تخریب کنیم؛ اگر کاندیداهای انتخابات به جای تخریب کردن، طرح ها و برنامه های خود را توضیح دهند، قطعا در انتخاب آن ها بسیار بهتر و اثرگذارتر است.

حجت الاسلام والمسلمین سید محمد حسینی شاهرودی در بخش دیگر این جلسه به بیان نکاتی درباره انتخابات و وظیفه طلاب و مبلغان در این زمینه پرداخت و گفت: مسؤولان باید سخنان صدق بر زبان جاری کنند و اگر عهد و پیمانی بستند به آن عمل کنند.

نماینده ولی فقیه در کردستان خاطرنشان کرد: آموختن علم با امر تبلیغ هیچ منافاتی ندارد و حتی مکمل تبلیغ است؛ طلاب باید در موضوعات مختلف به اتحاد برسند و انتخابات هم یکی از این موضوعات مهم است.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: وقتی می خواهیم کاری انجام دهیم همیشه باید حواسمان به اصل نظام باشد و کاری نکنیم که اصل نظام ضربه بخورد؛ ناامید کردن مردم، ضربه زدن به اصل نظام است./840/پ۲۰۲/ج۱

ارسال نظرات