۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۳
کد خبر: ۴۹۴۲۰۲
امام جمعه بیرجند:

انتخابات باید به قله ای برای عزت جمهوری اسلامی ایران تبدیل شود

امام جمعه بیرجند با بیان اینکه باید انتخابات به قله ای برای عزت جمهوری اسلامی ایران تبدیل شود، گفت: استخوان بسیاری از افراد در جامعه شکسته می شود که باید تلاش شود یارانه ها تنها به محرومان اختصاص داده شود.
امام جمعه بیرجند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین علی رضایی بیرجندی، امام جمعه بیرجند ظهر امروز در نماز عبادی سیاسی جمعه، اظهار داشت: عظمت نظام، هوشیاری مردم و آبروی دین و اسلام در انتخابات است.

وی با بیان اینکه تهمت، افترا و دروغ در انتخابات از سیاست های معاویه و یزید است، گفت: نباید برای رسیدن به هر مقصودی ظلم و ستم انجام داد و باید به فرمایشات مقام معظم رهبری گوش فرا دهیم.

امام جمعه بیرجند با بیان اینکه هر کسی بخواهد برای پیروزی دروغ و تهمت بگوید دین و ایمان خود را از دست داده است و سقوط خواهد کرد، افزود: نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری باید در سطح اختیارات خود قول بدهند تا بتوانند به آن عمل کنند.

حجت الاسلام والمسلمین رضایی بیرجندی تصریح کرد: تبلیغات انتخاباتی باید آگاهی بخش باشد و جامعه را به سمت جلو هدایت کند، باید حرف هایی بزنیم که دشمنان طمع نکنند.

وی با بیان اینکه باید انتخابات به قله ای برای عزت جمهوری اسلامی ایران تبدیل شود، ادامه داد: استخوان بسیاری از افراد در جامعه شکسته می شود که باید تلاش شود یارانه ها تنها به محرومان اختصاص داده شود.

امام جمعه بیرجند با اشاره به شهادت تعدادی از مرزنشینان در مرز میرجاوه به دست اشرار، خاطرنشان کرد: شهادت مظلومانه این جوانان را به خانواده آن ها و ملت ایران تسلیت عرض می کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین رضایی بیرجندی به روز شوراها و هفته شهر و شهروند نیز اشاره کرد و گفت: امام علی(ع) در نامه خود به مالک اشتر 2 خواسته را مطرح می کنند ابتدا اینکه اهل شهرها و جامعه باید صالح باشد و سپس شهرها را باید آباد کنید.

وی اظهار کرد: شهروند باید رشد کند تا به اهداف مدنظر برسد و آباد کردن شهرها با شعار و به دنبال پست و مقام بودن نمی شود، مسؤولیت پذیرفتن آسان است اما به مسؤولیت عمل کردن دشوار است.

امام جمعه بیرجند با بیان اینکه باید افراد با برنامه، با فکر و تدین و اهل عمل در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا انتخاب شوند، افزود: وقتی اعضای شورا قوی و دلسوز باشند شهردار نیز دلسوز خواهد بود.

روز پاسدار و ولادت امام حسین(ع)، روز جانباز و ولادت حضرت ابوالفضل(ع)، روز ولادت امام سجاد(ع)، روز ملی خلیج فارس، روز جهانی کار و کارگر و روز معلم از جمله مناسبت های هفته بود که امام جمعه بیرجند به آن ها اشاره کرد./880/۲۰۱/ب2

ارسال نظرات