۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۱
کد خبر: ۴۹۴۲۱۱
حجت الاسلام تویسرکانی:

راهکار خروج از رکود تحول مدیریتی در کشور است

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین تحول مدیریتی در کشور و ایجاد تولید و اشتغال را راهکارهای خروج از رکود دانست و گفت: تولید مقدمه اشتغال است و اگر این دو مشکل اشتغال و تولید برطرف شود به طور قطع رکود، بیکاری، فقر و فساد از بین می رود.
حجت الاسلام تویسرکانی

حجت الاسلام محمدرضا تویسرکانی، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، اظهار داشت: بزرگترین مشکل برای پیشرفت انقلاب اسلامی و رسیدن اهداف و آرمان ها مسائل اقتصادی است.

وی گفت: امروز اگر ما چهار عنصر مدیریت، معیشت، فرهنگ و معنویت را در نظر بگیریم مشاهده می کنیم مشکل عمده جامعه اسلامی در مدیریت و اقتصاد است.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین افزود: اگر ملت ایران بخواهد در فرهنگ و معنویت به رشد برسد باید ابتدا مشکل مدیریت و اقتصاد در جامعه حل شود.

حجت الاسلام تویسرکانی با بیان اینکه یکی از الزامات دولت در برابر خطوط فرهنگی و بینشی نظام اسلامی، نگاه به درون با توجه به مکتب نورانی اسلام است، تصریح کرد: کاندیداها باید با نگاه به درون وارد میدان بزرگ ریاست جمهوری شوند.

وی تحول مدیریتی در کشور و ایجاد تولید و اشتغال را برخی از راهکارهای خروج از رکود دانست و ادامه داد: تولید مقدمه اشتغال است و اگر این دو مشکل اشتغال و تولید برطرف شود به طور قطع رکود، بیکاری، فقر و فساد از بین می رود.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه دولت آینده باید در عرصه هایی مانند مباحث دینی و قرآنی ورود پیدا کند، خاطرنشان کرد: باید مفاهیم قرآنی در عرصه های فرهنگ و هنر نهادینه شود و ساختارهای نظام اسلامی بر اساس مفاهیم قرآنی شکل بگیرد.

حجت الاسلام تویسرکانی اظهار کرد: دو جریان در کشور وجود دارد، نخستین جریان گمان می کند با نگاه به بیرون می توانیم از مشکلات عبور کنیم و کشور را به رفاه برسانیم اما جریان دوم می گوید نگاه به بیرون نه تنها مشکل گشا نیست بلکه مشکل ساز است.

وی افزود: مقام معظم رهبری تأکید دارند کاندیداها شعار ندهند بلکه قول به مردم بدهند تا ملت ایران بعد از مدتی رصد کنند که آیا کاندیدای مورد نظر به آن وعده ای که داده است عمل کرده یا نه./880/۳۰۲/ب۲

ارسال نظرات