۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۳
کد خبر: ۴۹۴۲۲۶
آیت الله علم الهدی:

نگاه به بیرون داشتن، استحاله کردن انقلاب اسلامی است

امام جمعه مشهد با بیان اینکه نگاه به بیرون کشور داشتن در واقع چشم دوختن به جریان نفوذی دشمن و زمینه ساز استحاله انقلاب است، گفت: همه هویت ما به انقلاب اسلامی وابسته است.
آیت الله علم الهدی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، آیت الله سیداحمد علم الهدی، امام جمعه مشهد در خطبه های نماز جمعه این هفته در بارگاه منور رضوی با اشاره به روز پاسدار، گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، تنها نمادی برای پاسداری از انقلاب بوده و پاسداری از انقلاب وظیفه تک تک مردم است.

وی تصریح کرد: هویت ما به پاسداری از انقلاب اسلامی و ارزشها به ویژه در بحرانها و بحبوحه تعاملات سیاسی بستگی دارد، بر این اساس، هر تحول سیاسی اجتماعی در واقع یک لبه تیغ برای صعود یا سقوط در پاسداری از انقلاب اسلامی است.

امام جمعه مشهد با اشاره به تأکید رهبر معظم انقلاب بر لزوم حفظ و حراست از نظام اسلامی، تأکید کرد: کاندیداها به مردم قول بدهند که در حل مشکلات کشور به داخل کشور توجه کنند نه خارج؛ قدرت و توانمندی موجود در داخل را نباید نادیده گرفت چرا که بخش عمده مشکلات کشور با توجه و بهره مندی از این توانمندی ها قابل حل است.

وی خاطرنشان کرد: از سوی  دیگر، نگاه به بیرون کشور داشتن، در واقع چشم دوختن به جریان نفوذی دشمن است که نه تنها می خواهد همه چیز ما را تصاحب کند بلکه اصولا خواستشان نابودی ما است؛ اگر  فردی که در رأس قوه مجریه است، چنین افرادی را بپذیرد و با آنها دست بدهد، به معنای استحاله انقلاب و استحاله انقلاب، به مراتب بدتر از شکست آن است.

مسأله ضدانقلاب از اقتصاد، عمران و آبادانی کشور هم برای ما مهمتر است

آیت الله علم الهدی با تأکید بر اینکه همه هویت، عزت و شخصیت جهانی و منافع بین المللی ما به انقلاب اسلامی وابسته است، افزود: از این رو مسأله ضدانقلاب از اقتصاد، عمران و آبادانی کشور هم برای ما مهمتر است و مردم باید مطمئن شوند کسی که انتخاب می کنند با نگاه به خارج کشور و تعامل با جریان نفوذی، انقلاب را استحاله نخواهد کرد.

در فضای مجازی به بهانه آزادی، ضد آزادی عمل می شود

وی در ادامه با اشاره به حلول ماه شعبان گفت: متأسفانه در آغاز اعیاد شعبانیه دو واقعه کام ما را تلخ کرده است؛ اهانت به ساحت مقدس امام هشتم(ع) که منتهای قدرنشناسی توهین کنندگان است، نباید اینگونه باشد که عده ای حرمت امام معصوم را ابزار قرار داده و به بهانه تبلیغات، اهانت کنند هر چند خود کاندیدا راضی به این امر نیست.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی اضافه کرد: منشأ این وضعیت، ولنگاری و بازبودن فضای مجازی است؛ این فضا به عنوان آزادی باز گذاشته شده اما دقیقا ضدآزادی در آن عمل می شود تا حدی که شکستن اولیای خدا و امور دینی را ارزش تلقی می کنند.

آیت الله علم الهدی ادامه داد: آزادی به معنای حرمت شکنی و زیرپا نهادن ارزشها نیست و اینگونه آزادی مانند این است که آدمکشی آزاد باشد.

وی در ادامه با اشاره به جنایت تروریستی مرز میرجاوه و شهادت 9 تن از مرزبانان، گفت: متأسفانه در این حادثه با قصور مسؤولان کشور همسایه در شناسایی و دستگیری تروریستها مرزبانان دلاور ما در کمین نابکارانه آنان گرفتار شدند که گرچه برای آنان فیضی عظیم اما برای ملت ما داغ و ضایعه ای بزرگ است./930/۲۰۱/ب2

 

ارسال نظرات