۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۹
کد خبر: ۴۹۴۲۳۹
امام جمعه بندرعباس:

ملاک رای مردم در انتخابات کارآمدی و برنامه محوری باشد

امام جمعه بندرعباس با بیان اینکه در انتخابات پیش رو نه لیست و نه نظری دارم، گفت: ملاک رأی مردم در انتخابات بایستی کارآمدی و برنامه محوری کاندیداها باشد.
آیت الله نعیم آبادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در هرمزگان، آیت‌الله غلامعلی‌ نعیم‌آبادی، نماینده ولی فقیه در هرمزگان ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بندرعباس، گفت: مردم با بی توجهی به وعده‌های بی‌پایه و اساس کاندیداها ملاک رأی خود را بر کارآمدی و برنامه محوری قرار دهند.

وی در ادامه با بیان اینکه ما با دست خالی به دنیا آمده‌ایم و با دست خالی نیز از این دنیا می‌رویم، افزود: اگر قانون الهی را قبول داشته باشیم و در حیات دنیوی مان در راه رضای خدا انفاق کرده باشیم، با دست پر در نزد خدای متعال حاضر خواهیم شد و باید بدانیم که بهشتی بودن و جهنمی‌شدن خودمان را به دست خودمان رقم می‌زنیم.

امام جمعه بندرعباس با اشاره به روز پاسدار و جانباز و هفته عقیدتی سیاسی در سپاه با تبریک این ایام، بیان داشت: سپاه مجموعه‌ای است که امام راحل برای حفاظت از انقلاب اسلامی تأسیس کردند و جوشش این نیرو از درون انقلاب سبب کارآمدی آن در دفاع از ارزش‌های انقلابی و اسلامی است.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان جانبازان انقلاب اسلامی را سند حقانیت نظام دانست و گفت:  اگر شهدا امروز در کنار ما نیستند، جانبازان شهدای زنده‌ای هستند که در جامعه ما حضور دارند و باید قدر آنها را بدانیم.

آیت الله نعیم آبادی با اشاره به روز کار و کارگر، افزود: کار و کارگر حرف امروز انقلاب ما است و من بر این باورم که در کشور ما کار کم نیست چرا که اگر کار نبود، چندین میلیون کارگر بیگانه در کشور ما مشغول نبودند و حال که امسال سال تولید و اشتغال است باید جامعه را تبدیل به جامعه کارگری و تولیدی کنیم./851/۲۰۲/ب2

ارسال نظرات