۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۶
کد خبر: ۴۹۴۲۶۲
مدیر حوزه علمیه کرمانشاه:

راهیان نور انتقال تفکر انقلابی به نسل جوان را تسهیل می بخشد

مدیر حوزه علمیه کرمانشاه گفت: ارتباط نزدیک قشر روحانیت با عموم مردم در جریان بازدید از مناطق عملیاتی سبب انس بیشتر میان نسل جوان با جامعه روحانیت می شود.
حجت الاسلام سید حبیب الله موسوی

حجت الاسلام سید حبیب الله موسوی، مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، ابراز داشت: توجه به روحیه انقلابی و زنده نگه داشتن یاد و خاطره دفاع مقدس حافظ آرمان های انقلاب و نظام است.

مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: مهمترین رسالت جامعه روحانیت هدایت انسانها به صراط مستقیم و حق است، بنابراین طلاب و روحانیان باید تلاش خود را در راستای جذب مردم به دین و انقلاب دوچندان کنند.

وی در ادامه بیان داشت: حضور طلاب و روحانیان در یادمانهای دفاع مقدس و تبیین اندیشه انقلابی برای عموم مردم موجب نشر این اندیشه متعالی به نسل جوان کشور شده و روحیه انقلابی را زنده نگه می دارد.

حجت الاسلام موسوی اظهار داشت: ارتباط نزدیک قشر روحانیت با عموم مردم در جریان بازدید از مناطق عملیاتی سبب انس بیشتر میان نسل جوان با جامعه روحانیت شده و این ارتباط صمیمی، انتقال تفکر انقلابی از طلاب و روحانیان به نسل جوان را تسهیل خواهد کرد.

مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه مطرح کرد: قرار گرفتن در فضای معنوی و یادمان های دفاع مقدس بر تقویت روحیه انقلابی طلاب و روحانیان نیز اثرگذار بوده و قطعأ دریافت معنوی طلاب از چنین فضاهایی بیشتر از کلاسهای درس است.

این مسؤول عنوان داشت: باید یاد و خاطره رشادتها و ایثارگری های رزمندگان و شهدای دوران دفاع مقدس زنده نگه داشته شود و این امر با برگزاری مراسماتی مشابه گرامیداشت عملیات غرورآفرین بازی دراز امکان پذیر است.

حجت الاسلام موسوی تأکید کرد: اندیشه انقلابی اندیشه ای متعالی و والا بوده و حفظ این روحیه در میان تمام اقشار جامعه نقطه قوت نظام اسلامی است.

مدیر حوزه علمیه کرمانشاه در پایان یادآور شد: قشر روحانیت باید حافظ نسل جوان از تهاجمات فرهنگی دشمنان باشند و این امر تنها از راه ارتباط نزدیک این دو قشر میسر خواهد بود بنابراین باید از هر فرصتی برای تحکیم ارتباط میان طلاب و روحانیان با نسل جوان بهره برد./857/۳۰۲/ب2

ارسال نظرات