۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۲
کد خبر: ۴۹۴۲۷۹
حجت الاسلام والمسمین نریمانی:

فعالیتی در ستاد انتخاباتی کاندیداهای ریاست جمهوری ندارم

نماینده مردم کرمانشاه در خبرگان به خبر منتشر شده مبنی بر حضورش در ستاد آقای روحانی واکنش نشان داد و اعلام کرد که در هیچ ستاد انتخاباتی فعالیت ندارد.
حجت الاسلام والمسلمین امان نریمانی

حجت الاسلام والمسلمین امان الله نریمانی نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، به شایعاتی درباره فعالیتش در ستاد انتخاباتی آقای روحانی واکنش نشان داد.

وی افزود: بنده قبلا در خبرگان هم اعلام کردم که برای هیچکس کار نمی کنم یعنی خطی و حزبی نبوده، نیستم و نخواهم بود، اگر خبرهایی در این زمینه انتشار پیدا کرده نادرست است.

استاد حوزه علمیه با بیان اینکه مردم را به حضور در انتخابات و رأی دادن تشویق می کنیم، اظهار داشت: نسبت به حضور پرشور در انتخابات نمی توانیم بی تقاوت باشیم.

وی ادامه داد: نه تنها حزبی بودن را عیب نمی دانم بلکه معتقدم بدون حزب، گروه و تشکیلات نمی شود کشور را اداره کرد، منتهی ما حزبی و خطی عمل نمی کنیم، موضع ما صریح و روشن است و به صورت مستقل عمل می کنیم و هیچ خط و ربطی نداشته، نداریم و نخواهیم داشت.

حجت الاسلام والمسلمین نریمانی با بیان این که در عین احترام برای ستاد هیچکدام از کاندیداها فعالیت نمی کنم، ابراز داشت: متأسفانه شایعات بسیاری مطرح می شود که نباید به آن ها توجه کرد، همه کاندیداها محترم هستند؛ اما ما خط مستقل را پی می گیریم و به نفع هیچکدام از بزرگواران فعالیت نخواهم کرد./1323/ ۳۰۲/ص

 

ارسال نظرات